PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷

کیهان ورزشی -

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل واتفورد در فینال جام حذفی انگلیس تاکید کرد فصل آینده هم در جمع قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس باقی می‌ماند.

سرمربی تیم منچسترسیتی در این باره گفت: در فینال دیگری حضور داریم. امیدوارم جشن ما در لیگ برتر، جام اتحادیه و سوپرجام انگلیس خلاصه نشود و به این جام هم دست پیدا کنیم.اگر قهرمان شویم، فصل خارق العاده‌ای رقم می‌خورد. اگر هم قهرمان نشویم به نظرم فصل خوبی بوده است. امکان داشت با همین میزان تلاش قهرمان لیگ برتر نشویم. یک تصمیم می‌تواند موجب قهرمانی تیم در لیگ یا جام حذفی شود و یا مانع از آن شود. باید براساس کارهایی که در این فصل انجام داده‌ایم، قضاوت کنیم. کسب ۴ جام در یک فصل فوق العاده خواهد بود. بنژامن مندی آماده نیست و برای فصل آینده آماده خواهد شد. او برای فینال در دسترس نیست. فرناندینیو دیروز و امروز با تیم تمرین کرد.

او در ادامه افزود: پس از قهرمانی و در هواپیما برای خودمان خوش بودیم و اگر کسی احساس کرده مورد اهانت قرار گرفته، من عذرخواهی می‌کنم. قصد اهانت به لیورپول را نداشتیم. حالا تمرکز ما روی بازی با واتفورد قرار دارد. به یاد دارم بازی خانگی‌ما با آن‌ها چقدر دشوار بود. خیلی خوب رقیب را روی ضربات ایستگاهی و حملات مدیریت کردیم. نمی دانم چندبار باید بگویم قرار نیست به تورین و ایتالیا بروم. من از شرایط باشگاه و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنم، راضی هستم. این چیزی است که امروز حس می کنم اما فوتبال زیاد تغییر می‌کند. شاید فصل آینده به خوبی این فصل نباشیم اما من فصل آینده سرمربی منچسترسیتی خواهم بود. به اهالی بارسلونا اطمینان می‌دهم منچسترسیتی قرار نیست آنتوان گریزمن را به خدمت بگیرد چون ما توان خرید او را نداریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار