PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: ۴۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
فدراسیون فوتبال می تواند با وضع برخی قوانین بازدارنده مانع تکرار حواشی داخل میادین شود.


کیهان ورزشی-

حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس چهره زشتی از فوتبال ایران به نمایش گذاشت.

 اتفاقات تلخ دیدار سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی سبب شد تا بار دیگر درد بزرگ فوتبال ایران که همان بی اخلاقی است خودنمایی کند.

در این مسابقه بازیکنان ار خجالت هم درآمدند و روی سکوها نیز تماشاگران عصبانی به تبعیت از اتفاقات داخل میدان به جان هم افتادند که دامنه درگیری ها به بیرون از ورزشگاه نیز کشیده شد.

این بازی گرچه بار فنی بالایی داشت اما برخی بازیکنان سبب ساز رونمایی از زشتی های این فوتبال شدند.

جنجال های این بازی در امتداد بی اخلاقی های ماههای گذشته اتفاق افتاد و در واقع اولین بار نبود و آخرین بار هم نخواهد بود که چنین صحنه هایی را می دیدیم.

اگر در گذشته با بازیکنان بی اخلاق برخورد قاطعانه ای می شود آنها برای خود سپری نمی ساختند و چنین افسارگسیخته یکدیگر را هدف قرار نمی دادند.

فارغ از جنجال سازی های برخی بازیکنان که عیان بوده و هست و ظاهرا ابایی هم از نمایان شدن رفتارهای زشت خود ندارند، برخی نیز با استفاده از حربه ای آشنا فحاشی می کنند و در اغلب بازی های حساس فوتبال ایران این رفتار را می بینیم.

آنان با قرار دادن دست مقابل دهان خود الفاظ زشتی را نثار یکدیگر می کنند و به خیال خام شان این کار مانع از دیده شدن فحاشی ها می شود.

به فدراسیون فوتبال و کمیته های مختلف آن که تا امروز در مهار این بازیکنان ناکام مطلق بوده اند باید از این پس حتی اگر بازیکنی دست مقابل دهان خود برد آن حرکت را مساوی با بدترین نوع بی اخلاقی بدانند تا دیگر این حربه برای عده ای حکم فرار از محرومیت را نداشته باشد.

*حمیدترابپور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار