PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
مصدومیت بدموقع ستاره پاری‌سن‌ژرمن او را از همراهی تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آمریکای جنوبی محروم کرد.
کیهان ورزشی-
شبکه beIN Sports اعلام کرد که نیمار به دلیل مصدومیتش در بازی دوستانه بامداد امروز (پنجشنبه) مقابل قطر شانس بازی در جام ملت‌های آمریکای جنوبی را از دست داد.

نیمار در دقیقه 21 بازی سلسائو مقابل قهرمان آسیا، از ناحیه قوزک پا مصدوم (قوزک پای او پیچید) و مجبور به ترک میدان شد. شیوه خارج شدن نیمار از زمین بازی که با کمک پزشکان تیم صورت گرفت و اشک‌های او روی نیمکت حکایت از جدی بودن مصدومیت وی داشت و اینکه او در بهترین حالت حداقل یکی دو بازی اول تیم ملی برزیل در کوپا آمه‌ریکایی که برزیلی‌ها خودشان از هشت روز دیگر میزبان آن هستند را از دست خواهد داد.

اما گویا مصدومیت نیمار شدیدتر از آن است که به وی اجازه حضور حتی در یک بازی از این تورنمنت یک ماهه را بدهد و به این ترتیب این مهاجم 27 ساله به دلیل پارگی رباط قوزک پای راست برای مدتی خانه‌نشین خواهد بود.

این در حالی است که نیمار به تازگی دوران ریکاوری مصدومیت زانویش - مصدومیتی که او را از اواسط فصل خانه‌نشین کرده بود - را به پایان رسانده است.

تیم ملی برزیل کار خود در جام ملت‌‌های آمریکای جنوبی را از هشت روز دیگر با حضور در بازی افتتاحیه این رقابت‌ها مقابل بولیوی آغاز می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار