PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
در پایان هفته دوم لیگ ملت‌ها آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران را در صدر بهترین ها قرار داد.
کیهان ورزشی- 

تیم ملی والیبال ایران از 6 مسابقه در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 موفق به کسب 5 پیروزی شده است. در پایان هفته دوم با نگاهی به آمار عملکرد ملی‌پوشان بهتر می‌توان درخصوص شرایط آنها اظهارنظر کرد.

* حضرت‌پور؛ بهترین توپ‌گیر ایران
در بخش توپ‌گیری که به گفته کارشناسان، ایران در سال‌های گذشته عملکرد خوبی در آن نداشت امسال شرایط کمی تغییر کرده است. در توپ‌گیری محمدرضا حضرت‌پور با میانگین 2.18 چهارمین توپگیر مسابقات است و پس از وی هم میلاد عبادی‌پور قرار حضور دارد.

* موسوی؛ بهترین سرویس‌زن ایران
سید محمد موسوی امسال در زدن سرویس پیشرفت چشم‌گیری داشت. سال‌ها بود که از موسوی تداوم در زدن سرویس پرشی را ندیده بودیم، اما امسال غیر از تداوم، موفقیت هم به آن اضافه شده است. سید با 0.32 کسب پوئن در هر ست، در رده هفتم برترین زنندگان سرویس مسابقات قرار دارد.

* عبادی‌پور؛ بهترین دریافت کننده ایران
آنالیزی که حریفان ایران در ملی‌پوشان کشورمان داشتند موجب شد تا سرویس‌های کمتری به سمت حضرت‌پور، لیبروی ایران زده شود. به همین دلیل میلاد عبادی‌پور گزینه اول سرویس حریفان شد، اما میلاد با تجربه بالایی که در لیگ لهستان به دست آورده به خوبی از پس دریافت‌های اول برآمد. عبادی‌پور با 33.78 درصد تأثیر مثبت بر دریافت اول چهارمین نفر در جدول برترین‌های این بخش است.

* موسوی؛ بهترین مدافع ایران
سید محمد موسوی به دلیل مصدومیت در بازی آخر ایران مقابل ژاپن غایب بود، اما با این وجود و با عملکرد خوبی که داشت توانست جایگاه دومی را در بین تمام مدافعان لیگ ملت‌ها به خود اختصاص دهد. او با میانگین 0.68 کسب پوئن در هر ست در جایگاه دوم برترین مدافعان قرار گرفت. ژجیا ژانگ از چین با میانگین 0.95 بالاتر از موسوی قرار دارد.

* غفور؛ بهترین اسپکر و امتیازآورترین بازیکن ایران
امسال ایران در حملات چندان عملکرد چشم‌گیری ندارد. امیر غفور از جمله بازیکنانی است که تلاش زیادی در بخش حمله می کند. او با کسب 91 امتیاز در جدول امتیازآورترین‌ها در جایگاه پنجم قرار دارد. همچنین وی با 51.90 درصد موفقیت در حمله، رده هفتم بهترین اسپکر مسابقات را به خود اختصاص داده است.

* معروف؛ بهترین پاسور رقابت‌ها
در بین پاسورهای حاضر در لیگ ملت‌ها معروف، از همه معروف‌تر است. او تا پایان هفته دوم رقابت‌ها در صدر برترین پاسورها قرار دارد. پس از معروف هم سیمونه جیانلی ایتالیایی قرار گرفته است.

برنامه مسابقات ایران در هفته سوم به شرح زیر است:

بازی اول: ایران – کانادا، جمعه ۲۴ خرداد ساعت ۱۸:۳۰

بازی دوم: ایران – لهستان، شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۸:۳۰

بازی سوم: ایران – روسیه، یکشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۸:۳۰
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار