PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۴۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
یک نماینده مجلس اظهار نظری جالب در رابطه به با پرونده شرط‌بندی محسن فروزان داشته است.
کیهان ورزشی-

احمدعلیرضابیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در اظهارنظری جنجالی مدعی شد: همان کاری که در زمان آتش‌سوزی قطار تبریز-مشهد انجام دادند و باعث شد این پرونده به نتیجه نرسد، عین همان موضوع را در جریان شرط‌بندی فروزان اعمال کردند و واقعیتی به نام شرط‌بندی در فوتبال، گرفتار لابی‌گری و معامله‌گری شد.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان از لابی‌گری عده‌ای ازنمایندگان مجلس، سواستفاده کرد. در نتیجه وزارتی که قرار بود در مقام مدعی و شاکی از فروزان باشد به صورت منفعلانه عمل کرد، علی القاعده نتیجه قضایی هم که برای این پرونده اعلام می‌شود قاطع و اثرگذار نخواهد شد، کما اینکه باشگاه تراکتورسازی در خصوص استفاده غیرقانونی باشگاه پدیده از یک بازیکن شکایتی انجام داده که اگر به نتیجه برسد 7 امتیاز از باشگاه مشهدی کسر خواهد شد در نتیجه تیم تراکتورسازی تبریز می‌تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

بیگی در خاتمه افزود: برای حل اختلاف بین تراکتورسازی و پدیده مشهد هم باید وزارت ورزش مرجع باشد ولی بازهم طفره می‌رود. نمایندگان مجلس باید به طور قاطع ورود پیدا می‌کردند که باکمال شرمندگی باید گفت نمایندگان دچار لابی‌گری شدند و نتوانستیم به هدف خود برسیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار