PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
با گذشت 10 روز از برگزاری مسابقه جنجالی فینال جام حذفی همچنان خبری از پرداخت خسارت های وارد شده به ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان نیست.
کیهان ورزشی-
به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، برنامه ریزی های اشتباه در برگزاری دیدار بین تیم‌های داماش و پرسپولیس باعث شد که ورزشگاه شهدای فولاد شاهد اتفاقاتی تلخ باشد و در پایان این شب طولانی خسارت‌های زیادی بر پیکره آن وارد شود.

با فروکش کردن ماجراهای فینال، اکنون برآوردهای صورت گرفته حکایت از خسارت های 1.5 میلیاردی به ورزشگاه نوساز شهدای فولاد دارد و این در حالی است که باشگاه فولاد که ورزشگاه خود را برای برگزاری این بازی در اختیار سازمان لیگ قرار داده بود برای جبران خسارت های وارده در چند نوبت با ارسال نامه به سازمان لیگ خواهان پیگیری و پرداخت این خسارت ها شده اما در مقابل هیچگونه پاسخی دریافت نکرده است.

بی اعتنایی در قبال درخواست به حق فولادی ها در حالی است که این سازمان خود اصرار زیادی برای انجام فینال جام حذفی در این ورزشگاه داشته و این درخواست در ادامه با موافقت مجموعه فولاد خوزستان رو‌به‌رو شده است.

پس از این بازی وزارت ورزش و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در صدد جبران برآمدند و برخی از مسئولان امر را محروم کرده اند، اما  همچنان نسبت به بخش دیگر این ماجرا بی تفاوت اند. چراکه خوزستانی ها و صدها هزار هوادار فولاد در انتظار انتشار گزارش تخلفات صورت گرفته در این بازی و اقدامات اساسی برای جبران خسارت های میلیاردی به باشگاه فولاد خوزستان هستند.

فولادی ها گرچه در برابر برگزاری این بازی کرایه ای از میهمانان خود طلب نکردند اما در مقابل از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال توقع دارند که ورزشگاه جدیدشان را صحیح و سالم به آنها تحویل دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار