PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴


کیهان ورزشی-
تیم ملی ایران پس از کسب پنج پیروزی ارزشمند در هفته اول ودوم لیگ والیبال ملتهای جهان وارد ارومیه شده است تا درمیان ابراز واحساسات تماشاگران پرشور آذری 3پیروزی دیگر درمقابل کانادا ، لهستان وروسیه به دست آورد.

در کارنامه گذشته والیبال ایران  پیروزی در مصاف با این رقیبان مشاهده می شود.این موضوع بسیار مهم است که می توان مثل گذشته پیروزی را به کام ریخت.
ارزش واعتبار این سه پیروزی می تواند زمینه صعود ایران را به مرحله نهایی در امریکا تسهیل وآسانتر نماید.

بدون شک هر سه حریف قدرتمند هستند وما نیز به واسطه هماهنگی وارتباط دوستانه ای که بین بازیکنان و کادر فنی بوجود آمده است روانتر وبالاتر از همه حرفه ای تر بازی می کنیم.ویاران باتجربه ما در این مقطع از زمان به گونه رفتار کرده اند که می توان از آنها پیروزی رادرخواست کرد.ما براین باور هستیم که تیم ملی در بازیهای پیش رو  کم فروشی نخواهد کرد وپیروزی های درخشان خودرا تداوم خواهد داد .
در طول بازیهای گذشته درسیمای بازیکنان انگیزه موج می زند وکارشناسان ورزش جهان اعتقاد دارند تیمی که انگیزه دارد می تواند برآسمان آرزوها بوسه بزند.

در سه بازی آینده دریافت اول بسیار حیاتی و سرویس های پرقدرت زمینه ساز بلند پروازی است.اگر درهر سه بازی بتوانیم دریافتهای حریفان را تخریب کنیم دفاع روی تور ما می تواند گامی فراتر از 6 بازی قبلی بردارد.چراکه ما اعتقاد داریم علی رغم 5پیروزی هنوز در دفاع پرقدرت ظاهر نشده ایم وآمار گویای این مهم است. تیم ما برای اقتدار بیشتر در برابر این سه تیم بلند قامت نیاز مبرم به دفاع دارد.تا این لحظه ما درحمله آمار خوبی داریم.دلیل این برتری را باید به حساب دریافت های خوب حضرت پور وعبادی پور وفیاضی گذاشت که سعید معروف پاسور توانمندما را برای پاسهای متنوع و مطلوب اماده می کند .تا مردان خط حمله برفراز تور قدرت نمایی کنند وخط دفاعی حریفان را لرزان کنند.
نکته مهم دیگری که در 6بازی قبلی تیم ملی مشاهده شد دریافت های عالی بود که در طول 10سال اخیر ساعد ودریافت تیم ملی به خوبی امروز نبوده است.که البته باید این روزنه ی ارزشمند امید را که حالا لمس می کنیم همچنان در قالب تیم ملی حفظ کردوهمچنان ازآن بهره گرفت.بااین اوصاف مردم ایران از والیبال راضی هستند واز پیروزهای شاد ومسرورگشته اند واینک نیز برای سه پیروزی دیگر لحظه شماری می کنند.

*سیف الله ترابی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار