PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

با وجود اینکه گفته می‌شد فدراسیون بسکتبال برای اعزام تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان به هلند با مشکل مالی مواجه است و کادر کمتری اعزام خواهد شد، اما رامین طباطبایی رئیس فدراسیون نیز همراه این تیم به هلند رفت و همین موضوع حواشی و انتقادهای زیادی در پی داشته است.مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در مورد اینکه چرا با این شرایط طباطبایی همراه تیم رفته است، گفت: به هرحال وقتی مسابقات جهانی برگزار می‌شود در کنار آن جلساتی هم برگزار می‌شود. طباطبایی هم برای رایزنی با مسئولان جهانی برای برگزاری مسابقات در ایران یا گرفتن امکانات و ساخت زمین‌های پورتابل به هلند رفته است.

اما سئوالی که در اینجا برای اهالی رسانه و علاقه مندان بسکتبال وجود دارد این است که با توجه به مشکلات مالی فدراسیون و عدم اعزام کادر پزشکی و... به مسابقات بهتر نبود که فدراسیون نشینان اولویت اعزام را با کادر پزشکی ویا سرپرست تیم قرار می دادند تا خدای نکرده شائبه سفر غیر ضروری رامین طباطبایی برای افکار عمومی ایجاد نشود ؟

امیدواریم با توجه به رشد بسکتبال سه نفره بانوان و حامی مالی جدیدی که نقش اسپانسر را برای این تیم بازی می کند در مسابقات آینده با نگاه حرفه ای تری نسبت به اعزام افراد ضروری در کادر تیم ملی (و نه آدم های اضافی ) اقدام کنیم .

* کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار