PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
براساس تایید باشگاه چلسی فرانک لمپارد اسطوره سال های نه چندان دور این تیم پس از ۱۳ سال حضور در این باشگاه به عنوان بازیکن بار دیگر با سمت سرمربی به استمفورد بریج بازگشت.
کیهان ورزشی-
برترین گلزن تاریخ آبی های لندن تشریفات و کاغذبازی های نهایی را روز گذشته به اتمام رساند و از امروز (پنجشنبه) به طور رسمی جانشین مائوریتسیو ساری شد؛ سرمربی ایتالیایی که تنها پس از یک فصل حضور در لندن با این باشگاه قطع همکاری کرد و راهی تورین شد.

براساس گزارش ها قرارداد لمپارد سه ساله و به ازاری هر فصل ۴ میلیون پوند است.

لمپارد پس از امضای قرارداد اظهار داشت: از اینکه با سمت سرمربی به چلسی باز گشته ام بی نهایت احساس غرور می کنم؛ همه از عمق عشق من به باشگاه و تاریخ مشترکمان آگاه هستند؛ با این وجود تنها تمرکز من روی شغل کنونی و آماده سازی تیم برای فصل پیش رو معطوف خواهد بود. اینجا هستم تا سخت تلاش کنم و برای رساندن باشگاه به موفقیت های بیشتر سر از پا نمی شناسم.

این در حالی است که ماریا گرانوفسکایا مدیر باشگاه چلسی نیز در این خصوص اظهار داشت: خوشامد گویی دوباره به فرانک لمپارد در کسوت سرمربی شور و شعف فوق العاده ای در ما ایجاد کرد، او نشان داده که یکی از مستعدترین سرمربی های جوان فوتبال است و از دانش و درک شگفت انگیزی برخوردار است.

برچسب ها: لمپبارد ، چلسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار