PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت صبح روز سه‌شنبه را از ساعت 10 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
کیهان ورزشی- 

تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه‌شنبه 18 تیر ماه 1398، دو جلسه تمرینی را در دستور کار دارد.

تمرین در نوبت اول از ساعت 10 صبح بعد از صحبت‌های سرمربی با دویدن آغاز شد. سپس بازیکنان در گوشه‌ای از زمین به دوهای سرعتی، کوتاه و عبور از موانع پرداختند.

در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان دو به دو، کار با توپ و ارسال‌های بلند را در برنامه داشتند.

گلرها هم با مربی دروازه‌بان‌ها به تمرینات بدنسازی و کار با توپ مشغول شدند.

کالدرون در ادامه، بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد. مدافعان با کاورهای سبز در مقابل مهاجمان و هافبک‌ها در دو نیمه زمین، از باز شدن دروازه‌ها جلوگیری می‌کردند.

در بخش بعدی تمرین، مدافعان در نیمه شمالی زمین، ارسال‌ از جناحین را دفع می‌کردند و هافبک‌ها و مهاجمان نیز در نیمه دیگر زمین با عبور از موانع، گلزنی می‌کردند.

گابریل کالدرون در برنامه صبح امروز قرمزپوشان، تاکید ویژه‌ای روی گلزنی بازیکنان داشت و تاکتیک‌های خود را با گلزنی ختم می‌کرد.

فوتبال در قالب دو تیم کامل در زمین به اجرا در آمد و کادر فنی نکات لازم برای جایگیری بازیکنان، پاس‌های سالم و ارسال‌های دقیق را به بازیکنان یادآوری می‌کردند.

تمرینات پرسینگ و بدنسازی بخش بعدی تمرین بود و در پایان، دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی و نرمشی و سرد کردن بدن‌ها انجام شد و بازیکنان راهی رختکن شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین تمرین خود پیش از سفر به ترکیه و برپایی اردوی آمادگی، عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم نیروی زمینی خواهد رفت.

گفتنی است؛ این دیدار از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار