PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
سرمربی سابق استقلال اعلام کرد امارات خانه دومش است.
کیهان ورزشی-

به نقل از خلیج تایمز، وینفرد شفر که به تازگی هدایت تیم بن یاس را بر عهده گرفته است در یک مصاحبه اعلام کرد که امارات خانه دومش است و قول داد یک تیم قوی خواهد ساخت تا بتواند برای کسب جام رقابت کند.

سرمربی پیشین استقلال گفت: هدف من این است تیم قوی بسازم که توانایی رقابت و فتح عناوین را داشته باشد. این اتفاق تنها با کار سخت به سرانجام خواهد رسید و به یک برنامه طولانی مدت نیاز خواهد داشت. باید مانند یک گروه کار کنیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

سرمربی ۶۹ ساله که توانست کامرون را قهرمان جام ملت های ۲۰۰۲ کند، با العین فاتح لیگ شود و برای تیم اماراتی سه گانه را به ارمغان بیاورد درباره کشف استعداد ها اظهار کرد: در طول حضورم در العین توانستم هدایت ستاره های جوان زیادی همچون عمر عبدالرحمن را داشته باشم. حضور بازیکنان جوان در هر تیمی اهمیت دارد و امیدوارم تجربه فوق العاده ای با بازیکنان جوان و با تجربه داشته باشم.

شفر درباره معتز عبدالله گفت: از داشتن او در کادر فنی ام خوشحالم. او را از زمانی که هدایت العین را بر عهده داشتم می شناختم. حضورش ارزشمند خواهد بود.

سرمربی آلمانی در پایان اظهار کرد: با وجود اینکه ۱۰ سال بود فوتبال امارات را ترک کرده بودم اما بازی های این کشور را دنبال می کردم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار