PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از حالا باید به فکر مسابقات انتخابی المپیک باشیم.
کیهان ورزشی- 

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان دیدار با برزیل و کسب مقام پنجمی لیگ ملت های والیبال گفت: درباره این مسابقه می توانم بگویم که یکی از بهترین بازی های زندگی من از نظر کیفیت بود. هیچ وقت ندیده بودم یک تیم حتی برزیل بتواند به این شکل سرویس بزند و در تمامی طول مسابقه تنها 13 خطا داشتند و همچنین در دفاع باور نکردنی بازی کردند و عالی بودند.

او در ادامه در تشریح روند مسابقه افزود: در شروع مسابقه و ست اول، گرچه از نظر کسب نتیجه خوب نبودیم اما از نظر کیفیت بازی خوب عمل کردیم و نزدیک به برزیل بودیم. در ست دوم نیز شانس برد داشتیم اما برزیل در پایان ست بهتر از ما عمل کرد. در ادامه کار و در ست های سوم و چهارم و آغاز ست پنجم، بازی برای ما فوق العاده پیش رفت و تا نتیجه 8 بر 5 در ست پنجم خوب بودیم اما در ادامه آنچه که برای پیروزی نیاز داشتیم، متاسفانه خوب پیش نرفت. خیلی خوشحال هستم که به همه نشان دادیم که ایران چطور می تواند با کیفیت بازی کند. ایران برابر برزیل، قهرمان المپیک 3 بر 2 و با نتیجه نزدیک شکست خورد.

سرمربی تیم ایران در پایان صحبت های خود اضافه کرد: از همه هواداران ایران در شیکاگو تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند. ما بخش اول فصل مسابقات را با کسب مقام پنجم لیگ ملت ها به پایان رساندیم و پیش روی ما مسابقات انتخابی المپیک در روسیه است و با تمام تلاش و تمرکز برای موفقیت در این مسابقات آماده می‌شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار