PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۶۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
دیدار درون تیمی پرسپولیسی‌ها پر برخورد بود.


کیهان ورزشی-


بعد از اینکه کالدرون بابت تاخیر حریف تدارکاتی اعلام کرد با آنها بازی نخواهد کرد، بازیکنانش را به دو تیم تقسیم کرد و دیداری تدارکاتی با حضور داور ترک برگزار کرد.

نیمه اول این دیدار با واکنش‌های دیدنی بوژیدار رادوشوویچ و مقاومت او برابر حملات بازیکنان رقیب با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم اما بازی بین آنها با خشونت بیشتری همراه شد و در نهایت علیرضا بیرانوند نقش اول این بازی را ایفا کرد. او در یک صحنه ابتدا مانع از گل شدن توپ چیپ مهدی ترابی شد و در صحنه دیگر بازی نیز برابر پنالتی علی علیپور قرار گرفت و مانع از گل شدن آن شد.

در ثانیه‌های پایانی بازی اما اتفاق تلخی رخ داد و مهدی شریفی با تکل خشن خود باعث مصدومیت سیامک نعمتی شد. درگیری برای تصاحب توپ با تکل شریفی و برخورد با بینی سیامک نعمتی، صورت این بازیکن را غرق در خون کرد. نعمتی که به شدت از این موضوع گلایه داشت، اعتراض تندی به هم‌تیمی‌اش داشت و در ادامه نیز داور ثانیه‌هایی مانده به پایان بازی، سوت آن را نواخت.
کادرپزشکی بلافاصله بالای سر نعمتی حاضر شد و مراحل درمانی این بازیکن را برعهده گرفت و این در حالی است که آمبولانس نیز در محل مستقر شده است. وحید امیری نیز دیگر بازیکنی بود که در این بازی دچار مصدومیت شد و از زمین خارج شد و وضعیت او نامشخص است.

سیدجلال حسینی تنها بازیکنی بود که در این دیدار تدارکاتی به میدان نرفت و تمرینات خود را در کنار زمین دنبال کرد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
با تشکر از استاد مدنی و تحریریه محترم کیهان ورزشی،با عرض خسته نباشید به شما خواهمشندم که مطالب کشتی فنی تر نوشته شود و جای مباحث فنی کشتی ها در کیهان ورزشی خالی است.وزنه برداری در مجله تان تعطبل شده؟مصاحبه آقای دنیزلی هم خواندنی بود .صفحات المپیک آقای عرفان خماند هم خواندنی و پرمطلب است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار