PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
اعتراضات به نیمکت‌نشینی رونالدو در بازی دوستانه در سئول ادامه دارد.
کیهان ورزشی-

لیگ برتر کره جنوبی موسوم به کِی‌لیگ، باشگاه یوونتوس را به دلیل نیمکت نشین کردن «کریستیانو رونالدو» در بازی دوستانه هفته گذشته در سئول و خشمگین کردن هواداران بی شمار کره ای، به «حقه بازی و نیرنگ» متهم کرد و با ادامه‌دار شدن جنجال یکی از سیاسیون این کشور رونالدو را با رهبر کره شمالی مقایسه کرد.

کِی‌لیگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام احساس ناامیدی و فریب‌خوردگی را در آنان ایجاد کرده و از این رو از باشگاه ایتالیایی درخواست کرده است تا بابت این اقدام به طور رسمی از آنان عذرخواهی کند.

در جریان دیدار دوستانه یووه با تیم ستاره‌های کِی لیگ، تمام ۶۵ هزار صندلی ورزشگاه به هوای حضور رونالدو فروخته شد و جمعیت حاضر در ورزشگاه در جریان بازی نارضایتی خود را از این موضوع ابراز کردند؛ دیداری که به دلیل دیر رسیدن یوونتوس به ورزشگاه با تاخیر یک ساعته نیز آغاز شده بود.

پس از تاخیر در پرواز، یوونتوس درخواست داد تا پلیس محلی این تیم را تا ورزشگاه اسکورت کرده و علاوه بر این، از مسئولان برگزاری بازی خواست تا دیدار به شکلی متفاوت و با ۲ نیمه ۴۰ دقیقه ای برگزار شود؛ درخواستی که کی لیگ آن را «احمقانه و توهین آمیز» توصیف کرد.

علاوه بر این، بیش از ۲ هزار هوادار کره ای در نظر دارند تا سازمان برگزار کننده این بازی را مورد پیگرد قانونی قرار دهند.

کی لیگ یوونتوس را به دلیل بازی ندادن به رونالدو به نقض پیمان متهم کرده و توضیحات تیم ایتالیایی را مبنی بر اینکه استراحت دادن به مرد پرتغالی براساس توصیه کادر پزشکی تیم بوده، نپذیرفته است.

در این بیانیه آمده است: رونالدو حتی یک دقیقه بازی نکرد و این برخلاف قراردادی است که حضور دست کم ۴۵ دقیقه ای وی را تضمین کرده بود، اگر رونالدو توانایی بازی کردن را نداشت بنابراین قرار دادن وی به عنوان بازیکن تعویضی در فهرست بازیکنان یک "فریب آشکار" است.

هواداران نیز با انتقاد شدید از رونالدو، خواستار تحریم محصولات تولیدی توسط ۵ بار برنده توپ طلا شده و علاوه بر این دست به "نالدو" زدند؛ اصطلاحی که برای اعتصاب و خودداری از کار کردن در محیط کار در کره مرسوم شده است.

برچسب ها: رونالدو ، یوونتوس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار