PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
هیئت ارسالی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به عراق در اولین گزارش خود از ورزشگاه اربیل به امنیت و توانایی این ورزشگاه برای میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 اعتراف کردند.
کیهان ورزشی- 

سایت «اسپورت» عراق خبر داد که نمایندگان فیفا روز گذشته در ورزشگاه اربیل بازی های عربستان با اردن و کویت با بحرین در مسابقات غرب آسیا 2019 را تماشا کردند.

خبر خوشحال کننده این است که نمایندگان فیفا از نحوی برگزاری مسابقات و امنیت حاکم در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل تعجب کردند و گزارش های مثبتی را به فیفا ارائه دادند.

نمایندگان فیفا قرار است فردا عازم کربلا و بعد از آن عازم بصره شوند تا گزارش کامل خود را از وضعیت ورزشگاه های عراق به فیفا ارائه دهند.

فیفا در حکمی هفته گذشته دوباره عراق را از میزبانی مسابقات بین المللی محروم کرد که با اعتراض شیخ سلمان، رئیس AFC به این حکم فیفا تجدیدنظر کرد و نمایندگانش را برای بررسی مجدد امنیت ورزشگاه های عراق فرستاد.

تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین رقیب اصلی عراق است و در صورت صدور حکم بازی در خاک عراق شاگردان ویلموتس باید در خاک این کشور به مصاف عراق بروند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار