PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
باشگاه استقلال جزو باشگاههایی است که برای اخذ مجوز حرفه‌ای‌ باید ظرف روزهای آینده با طلبکاران شاکی خود تسویه حساب کند.
کیهان ورزشی-

با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا و ضرورت رسیدگی به بدهی های معوق باشگاههای متقاضی مجوز حرفه ای، کلیه بازیکنان و کادر فنی طرف قرارداد با باشگاههای فوق الذکر، می بایست تا تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۹۸ (۳۰jun۲۰۱۹) درخواست رسیدگی به بدهی های معوق خود را کتباٌ و به همراه تصویر اسناد مربوطه و از طریق یکی از موارد ذیل ثبت می کردند و حالا با گذشت مدت زمانی از تاریخ عنوان شده هنوز تکلیف چند باشگاه ایرانی نامشخص است.

باشگاههای استقلال و پرسپولیس نیز در صورتی می توانند مجوز حرفه ای کسب کنند و راهی لیگ قهرمانان پیش رو شوند که در وهله نخست مطالبات افرادی که دست به شکایت زده اند را مشخص نمایند.

درباره باشگاه استقلال نفراتی چون امیر قلعه نویی و آندرانیک تیموریان دست به شکایت زده اند و باشگاه هنوز نه با آنها مذاکره ای داشته و نه ریالی به آنها پرداخت شده است تا خطر این مجموعه را تهدید کند.

عجیب ترین نکته درباره پرونده استقلال به مطالبات جی لوید ساموئل بازیکن فقید و ترینیداد و توباگوایی ین باشگاه برمی گردد که وی نیز قبل از فوت خود برای دریافت مطالباتش اقدام قانونی کرده بود و حالا استقلالی ها باید با خانواده وی وارد مذاکره شده و تسویه حساب نمایند.

این اتفاق را می توان یکی از عجیب ترین رخدادهای فوتبال ایران دانست که بازیکنی فوت کرده و هنوز از باشگاه اسبق خود طلبکار است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار