PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
رقابت‌های روز چهارم جام‌جهانی بسکتبال با برد برزیل برابر یونان به پایان رسید و تیم ملی آمریکا هم برابر ترکیه به دردسر افتاد و به‌سختی از سد این تیم عبور کرد.
کیهان ورزشی-
جذاب‌ترین دیدار روز چهارم جام‌جهانی ۲۰۱۹ بین ۲ تیم یونان و برزیل برگزار شد که در نهایت تیم آمریکای جنوبی توانست با نتیجه نزدیک ۷۹ بر ۷۸ برنده این میدان شود.

برزیل با وجود عقب افتادن از حریف قدرتمند خود توانست به برتری برسد؛ یونان هم در ثانیه‌های پایانی این فرصت را داشت تا بازی را به وقت اضافه ببرد اما در این کار ناکام ماند و اولین باختش را تجربه کرد.

در دیگر دیدار امروز، تیم ملی آمریکا مدافع عنوان قهرمانی که با ترکیبی جوان وارد جام شده است، برابر ترکیه به دردسر افتاد و به سختی این تیم را در وقت اضافه شکست داد؛ این بازی در وقت قانونی ۸۱ بر ۸۱ تمام شد و آمریکا در وقت اضافه با نتیجه ۹۳ بر ۹۲ برابر ترکیه پیروز شد اما مدعیان جام متوجه شدند که در این دوره تیم ملی آمریکا شکست‌ناپذیر نیست و آنها می‌توانند برای قهرمانی بجنگند.

نتایج دیگر دیدارهای روز چهارم به شرح زیر است:

سنگال ۶۸ – استرالیا ۸۱

نیوزلند ۹۳ – مونته‌نگرو ۸۳

جمهوری چک ۸۹ – ژاپن ۷۶

جمهوری دومینیکن ۷۰ – آلمان ۶۸

کانادا ۶۹ – لیتوانی ۹۲

ترکیه ۹۲ – آمریکا ۹۳

فرانسه ۱۰۳ – اردن ۶۴

با این نتایج تیم‌های استرالیا، ‌ جمهوری دومینیکن، لیتوانی، آمریکا و فرانسه حضور خود را در جمع ۱۶ تیم برتر جام قطعی کردند.

برنامه دیدارهای روز پنجم به شرح زیر است:

فیلیپین – آنگولا

لهستان – ساحل عاج

نیجریه – کره‌جنوبی

تونس – پورتوریکو

ایتالیا – صربستان

چین – ونزوئلا

آرژانیتن – روسیه

ایران – اسپانیا

 
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها