PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عصرامروز پنجشنبه با سرمربی آرژانتینی، سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های پرسپولیس دیدار و در خصوص موضوعات مختلف از جمله حامیان مالی باشگاه صحبت کردند.
کیهان ورزشی-
محمدحسن انصاری‌فرد  از زحمات بازیکنان و آرامش موجود در تیم قدردانی کرد و گفت:‌ بازیکنان بدون توجه به مسایل حاشیه‌ای روی تمرین و بازی‌ها تمرکز کرده‌اند و این تلاش آنان جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد:‌ به تازگی مسئولیت باشگاه پرسپولیس را پذیرفته‌ام و در تلاشم تا با نهایی شدن قرارداد حامی مالی که هنوز جزئیات و نحوه همکاری با آن مشخص نیست و سایر برنامه‌های اقتصادی باشگاه را به وضعیت خوبی برسانیم و وظیفه خود می‌دانم برای افزایش انگیزه اعضای تیم گزارشی از شرایط موجود را با نمایندگان تیم در میان بگذارم.

انصاری‌فرد ادامه داد:‌  خوشحالم که دغدغه اصلی بازیکنان سربلندی تیم در بازی‌های پیش رو است و برای رسیدن به این هدف به دور از هر حاشیه‌ای سخت تلاش می کنند و تیم در آرامش به کار خود ادامه می‌دهد.

پس از این نشست دوستانه، گابریل کالدرون سرمربی خارجی تیم پرسپولیس  با حضور در باشگاه جلسه‌ای دیگری با انصاری فرد داشت.

در این جلسه درباره مسائل مربوط به زمین تمرین، برنامه‌های آماده‌سازی و وضعیت کنونی تیم گفت‌وگو شد. کالدرون برگزاری چنین نشست‌هایی را برای بهبود شرایط تیم و بازیکنان ضروری عنوان کرد و گفت: خروجی‌های چنین نشست‌هایی می‌تواند برای بازیکنان مفید باشد.

انصاری فرد در این نشست با تقدیر از سخت‌کوشی‌ها و زحمات کادرفنی و بازیکنان تاکید کرد؛ پرسپولیس در بازی‌های پیش رو با حمایت همه جانبه هواداران خود به میدان خواهد رفت و امیدوارم موفقیت‌های لازم هم با تلاش و حمایت  همه جانبه بدست آید.

 در این جلسه کالدرون درباره لزوم تغییر زمین تمرین با مدیرعامل باشگاه صحبت کرد و مراتب نارضایتی خود را از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی اعلام داشت.

در بخشی از جلسه انصارفی فرد و کالدرون، محسن خلیلی مدیر تیم و خواگین و اینیگو دستیاران کالدرون هم حضور داشتند و درباره آخرین شرایط تیم نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار