PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019 مقابل سریلانکا قرار گرفت و این تیم را با حساب 3 بر 0 شکست داد.
کیهان ورزشی-

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در نخستین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در سال 2019 به مصاف سریلانکا رفت و موفق شد این تیم را در سه ست متوالی شکست دهد.

ست اول با بازی پایاپای دو تیم آغاز شد با این حال این شاگردان کولاکوویچ بودند که وقت استراحت فنی اول و دوم را با برتری به پایان رساندند. بعد از وقت استراحت فنی دوم سریلانکا نمایش ضعیفی از خود ارائه داد و در کسب امتیاز موفقیت چندانی نداشت تا بازی در ست نخست با برتری 25 به 15 ایران به پایان برسد. کولاکوویچ در این ست از نفرات ذخیره و جوان‌تر خود در ترکیب اصلی بهره برده بود و تقریبا تیم دوم ایران در این بازی به میدان رفته بود.

ست دوم نیز به مانند ست نخست با بازی پایاپای دو تیم آغاز شد و سریلانکا در امتیازات ابتدایی شاگردان کولاکوویچ را آزار داد. برخلاف ست نخست، سریلانکا در ست دوم مقاومت بهتری داشت و امتیازات بیشتری نسبت به ست نخست به دست آورد با این حال باز هم در امتیازات پایانی ایران شاگردان کولاکوویچ بودند که موفق شدند اختلاف امتیاز را افزایش دهند و این ست نیز در نهایت با برتری قاطعانه ایران به پایان رسید.

سریلانکا ست سوم را بهتر آغاز کرد و حتی از ایران نیز پیش افتاد با این حال خیلی زود جوانان کولاکوویچ موفق شدند کنترل بازی را در دست بگیرند و اختلاف امتیاز را با حریف خود افزایش دهند. تلاش سریلانکا در این ست نیز نتیجه‌ای نداشت این ست نیز با برتری ایران به پایان رسید تا شاگردان کولاکوویچ نخستین بازی خود در قهرمانی آسیا در سال 2019 را در غیاب بازیکنان اصلی خود و با برتری قاطعانه به دست آورده باشند.

تیم ملی والیبال ایران فردا در دومین بازی خود از ساعت 18:30 به مصاف قطر خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار