PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
نماینده وزن 82 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان به مدال برنز رسید.

کیهان ورزشی-


در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک که از صبح دیروز در 4 وزن اول آغاز شده است، 2 نماینده کشورمان در اوزان 63 و 82 کیلوگرم موفق به حضور در دیدار رده بندی شدند که سعید عبدولی در 82 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل حریف اوکراینی موفق به کسب مدال برنز شد.

در وزن 82 کیلوگرم که 23 نفر حضور داشتند، سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر (امتیاز عالی) مقابل پیتر نوواک از چک به برتری دست یافت و گام به مرحله بعد گذاشت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد ادلان آکییف، دارنده مدال برنز اروپا از روسیه گذشت و راهی نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 8 بر 5 مغلوب رفیق حسینوف، دارنده مدال برنز 2018 اروپا از آذربایجان شد و شانس حضور در  فینال را از دست داد.

عبدولی در دیدار رده بندی با نتیجه 7 بر صفر از سد یوری شکریوبا از اوکراین گذشت و نخستین مدال را برای کشورمان به ارمغان آورد.

پیش از این میثم دلخانی با شکست در دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم به عنوان سومی بسنده کرده بود.

* نتایج سایر نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر یک مغلوب لومادزه از گرجستان شد و باتوجه به شکست نماینده گرجستان در مرحله بعد مقابل سلیمانوف از آذربایجان کاویانی نژاد حذف شد.

در وزن 55 کیلوگرم که 20 نفر حضور دارند، پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد شریف کلیچ از ترکیه گذشت، اما در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مغلوب الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل نماینده ژاپن، ناصرپور نیز از گردونه مسابقات کنار رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار