PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
دربی 90 که عصر امروز بین استقلال و پرسپولیس برگزار شد با با برتری تیم سرخ‌پوش میدان به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

استقلال و پرسپولیس در نودمین دربی پایتخت از ساعت 16:00 امروز در ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار گرفتند و در پایان این بازی با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

باری در شرایطی آغاز شد که استقلال از نفرات بیشتری در میانه میدان بهره می‌برد و همین برتری عددی چند موقعیت خطرناک برای این تیم به وجود آورد. ضربات از راه دور یکی از برنامه‌های اصلی آبی‌ها برای رسیدن به گل بود. پرسپولیس نیز روی ارسال‌ها و توپ‌های سوم برنامه داشت و در چند صحنه نیز دروازه استقلال را تهدید کرد. مهم‌ترین صحنه نیمه اول در دقیقه 27 رخ داد، جایی که توقف داریوش شجاعیان توسط شجاع خلیل‌زاده در محوطه جریمه پرسپولیس از جانب داور خطا اعلام شد. علی کریمی پشت این توپ قرار گرفت با این حال ضربه وی را علیرضا بیرانوند دفع کرد تا دروازه پرسپولیس همچنان بسته بماند. پس از این صحنه پرسپولیس کنترل بازی را در اختیار گرفت با این حال نتوانست موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کند تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. برخورد محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی تبریزی در اواخیر نیمه اول و پس از آن مصدومیت مدافع پرسپولیس به دلیل برخورد برخی اشیا به این بازیکن دقایقی متوقف شد.

نیمه دوم نیز با بازی متعادل دو تیم آغاز شد و دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه دوم میل چندانی برای نزدیک شدن به دروازه یکدیگر را نداشتند. تعویض‌های استراماچونی و کالدرون نیز کمک چندانی به این روند نکرد و در اغلب دقایق در نیمه دوم توپ در میانه میدان در جریان بود. کالدرون در ده دقیقه پایانی مهدی عبدی مهاجم جوان خود را به زمین فرستاد و این بازیکن یک دقیقه پس از ورود در دقیقه 81 روی اشتباه مدافعین استقلال، دروازه این تیم را باز کرد. پس از این گل استقلال حملات همه جانبه‌ای روی دروازه پرسپولیس داشت با این حال این حملات نیز سودی نداشت تا بازی در نهایت با برتری یک گله پرسپولیس به پایان برسد.

با این نتیجه پرسپولیس 9 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و استقلال با 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.
برچسب ها: دربی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار