PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
بازیکن تیم‌ملی کنگو و باشگاه وداد کازابلانکای مراکش در تیررس باشگاه استقلال قرار گرفته تا در صورت موافقت استراماچونی راهی ایران شود.
کیهان ورزشی-

باشگاه استقلال در نظر دارد برای رفع مشکلات خود در خط حمله یک بازیکن خارجی را جذب کند.

یکی از بازیکنانی که این باشگاه روی او نظر دارد و رایزنی برای تهیه بودجه جذب وی انجام شده است کابونگوکاسانوگو نام دارد؛ بازیکن 25 ساله کنگویی که در پست هافبک نفوذی و مهاجم بازی می کند و سابقه حضور در تیم ملی کنگو را نیز دارد.

باشگاه استقلال جدا از بحث مالی در مسیر جذب این بازیکن، دو بحث دیگر را نیز دارند: اول موافقت و تائید استراماچونی و بعد  عبور موفق این بازیکن از تست های پزشکی.

لازم به ذکر است که کابونگو کاسونگو مهاجم ۲۵ ساله کنگویی فوتبال خود را از باشگاه کالوم در گینه آغاز کرد. وی در سال ۲۰۱۶ در تمرینات سنت‌اتین در لیگ فرانسه حضور داشت اما مربی تیم را متقاعد نکرد و بعداً به دلیل انقضای ویزایش، به الاتحاد مصر پیوست و در ۲۴ بازی ۱۲ گل برای آن‌ها به ثمر رساند. او فصل بعد راهی باشگاه الزمالک مصر شد و توانست در ۳۴ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده و همراه با تیمش قهرمان جام حذفی شود.
او در سال ۲۰۱۹ به الوحده امارات پیوست و در ۱۰ بازی ۴ گل برای تیمش به ثبت رساند و در حاضر حاضر به طور قرضی در باشگاه وداد کازابلانکای مراکش حضور دارد اما هنوز برای این تیم به میدان نرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار