PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
هفته دوم دور گروهی رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا با پیروزی آرسنال، لاتزیو و سویا به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

رقابت‌های هفته دوم دور گروهی لیگ اروپا با ۱۲ بازی به پایان رسید. در مهمترین این بازی‌ها آرسنال، لاتزیو و سویا مقابل رقبای خوب به پیروزی رسیدند و ترابزون اسپور با حضور مجید حسینی مساوی کرد.
توپچی‌های لندنی که میزبان تیم استاندارد لیژ بودند بازی خوبی را از خود نشان دادند و با نتیجه ۴ بر صفر حریف را در هم کوبید. گل های این بازی را مارتینلی در دقایق ۱۳ و ۱۶، ویلوک در دقیقه‌ی ۲۲ و دنیل سبایوس در دقیقه‌ی ۵۷ وارد دروازه رقیب کردند.
در رقابت بین لاتزیو و رن، با وجود اینکه تیم فرانسوی نیمه دوم را خوب شروع کرد و در دقیقه‌ی ۵۵ توسط جرمی مورل به گل رسید، اما یاران اینزاگی ابتدا در دقیقه‌ی ۶۴ توسط سرگی میلینکوویچ ساویچ گل مساوی را به ثمر رساند و در دقیقه‌ی ۷۵ توسط چیرو ایموبیله گل برتری را وارد دروازه‌ی رن کردند تا ۳ امتیاز این‌ بازی را ازان خود کنند.
همچنین در دیگر بازی مهم این هفته تیم اسپانیایی سویا مقابل آپوئل نیکوزیا به میدان رفت و توانست با نتیجه‌ی یک بر صفر پیروز شود. تک گل بازی را خاویر هرناندز در دقیقه‌ی ۱۷ به ثمر رساند.
یاران مجید حسینی هم مقابل بازل به تساوی ۲-۲ رسیدند. مجید حسینی لژیونر ملی پوش ایرانی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت. گل‌های تیم ترکیه‌ای را پارماک در دقیقه‌ی ۲۶ و انواکام در دقیقه‌ی ۷۸ وارد دروازه بازل کردند. برای بازل هم سیلوان ویدمر در دقیقه‌ی ۲۰ و اوکافور در دقیقه‌ی ۸۰ گلزنی کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار