PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تیم خیبر خرم آباد، گل ریحان، قشقایی شیراز و ماشین سازی تبریز صادر کرد.
کیهان ورزشی- 

دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، اهانت به بازیکن حریف و فحاشی به داور بازی رخ داد. تیم ماشین سازی تبریز به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است( این رای قابل تجدید نظر است)

*بهزاد بشتایم، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر و ورود به زمین مسابقه که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


*رسول خطیبی  سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض مکرر ورود به زمین، فحاشی و تهدید داوران منجر به اخراج وی شد، وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود خود و پرداخت200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر و از حیث محرومیت قطعی است.


*تیم خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و ورود به داخل زمین در دیدار برابر سپاهان اصفهان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


*مسابقه تیم های قشقایی شیراز و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی تماشاگران تیم قشقایی شیراز تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به داور مسابقه رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


*فرجی  عضو هیات مدیره باشگاه قشقایی نیز به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


*تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به ناظر فدراسیون در دیدار برابر شهرخودرو مشهد باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.


*دیدار تیم های گل ریحان و استقلال تهران برگزار و از سوی محمد نصرتی سرمربی گل ریحان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراج وی شد،نصرتی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)


*مهدی خانبان آنالیزور تیم گل ریحان به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)


*محمدرضا فلاح تدارکات تیم گل ریحان نیز به خاطر فحاشی و هل دادن داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)
تیم گل ریحان به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قطعی است)
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار