PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری راحت کامبوج را شکست داد تا به نوعی تمرین گلزنی کند و آماده دیدارهای بعدی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شود.
کیهان ورزشی-
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه پُر گل 14 بر صفر به سود تیم ایران به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی (امید ابراهیمی-61)، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون (مسعود شجاعی-57)، محمد محبی (مهرداد محمدی-73) و رامین رضاییان.

پرنجال بنرجی هندی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او در این بازی به مرتضی پورعلی‌گنجی از تیم ایران کارت زرد نشان داد.

دقیقه 4: احمد نوراللهی با یک شوت از راه دور اولین موقعیت تیم ایران را به زیبایی و با یک ضربه محکم تبدیل به گل اول ایران کرد تا خیلی زود تیم ملی کشورمان از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 6: نفوذ میلاد محمدی به داخل محوطه جریمه کامبوج موقعیت دیگری را برای ایران رقم زد که ضربه سر سردار آزمون در یک رفت و برگشت از روی خط دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 11: سردار آزمون در داخل محوطه جریمه کامبوج روی ریباند ضربه محمد محبی توانست از روی خط شش قدم گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه 17: ضربه کریم انصاری‌فرد روی همکاری با سردار آزمون را دروازه‌بان کامبوج برگشت داد و در ادامه شوت محمد محبی را هم دوباره راهی کرنر کرد.

دقیقه 18: ارسال رامین رضاییان به روی دروازه حریف را محمدحسین کنعانی‌زادگان با یک ضربه سر به گل سوم ایران تبدیل کرد.

دقیقه 21: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ایران را رامین رضاییان به شکلی خطرناک به سمت دروازه حریف زد که پس از دفع توپ توسط دروازه‌بان کامبوج، مهدی طارمی با یک شوت محکم و با برخورد به پای مدافع کامبوجی، گل چهارم تیم ایران را وارد دروازه حریف کرد تا خیلی زود شاگردان ویلموتس حریف را چهارتایی کنند.

دقیقه 23: پاسکاری زیبای بازیکنان ایران را سردار آزمون با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه حریف فرستاد که این بار دروازه‌بان کامبوج با عکس‌العملی زیبا توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 35: ضربه احسان حاج‌صفی روی اشتباه مسلم دروازه‌بان کامبوج روی خط دروازه به سردار آزمون رسید که این بازیکن به راحتی هر چه تمام‌تر گل‌ دوم خود و گل پنجم ایران را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 38: پاس در عرض مهدی طارمی را کریم انصاری‌فرد در موقعیتی بسیار خوب از روی خط شش قدم به دست دروازه‌بان حریف زد.

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی دو ضرب اعلام شده به سود ایران در داخل محوطه  جریمه کامبوجی‌ها را کریم انصاری‌فرد تبدیل به گل ششم ایران کرد.

دقیقه 44: سردار آزمون روی پاس در عرض مهدی طارمی، هت‌تریک خود در نیمه نخست را تکمیل کرد و گل سوم خود و هفتم ایران را وارد دروازه کامبوج کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 46: در همان دقیقه نخست نیمه دوم علیرضا بیرانوند با بی‌احتیاطی و خطا روی بازیکن کامبوج یک ضربه پنالتی به حریف تقدیم کرد که خود بیرانوند توانست این ضربه پنالتی را مهار کند و مانع باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 47: کریم انصاری‌فرد روی ارسال میلاد محمدی توپ را داخل محوطه جریمه کامبوج کنترل کرد و با خونسردی گل هشتم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 54: انصاری‌فرد  با یک پاس در عمق زیبا مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن توانست گل نهم ایران و گل دوم خود را در این بازی وارد دروازه حریف کند.

دقیقه 60: ضربه سر کریم انصاری‌فرد را از یک قدمی دروازه، دروازه‌بان کامبوج مهار کرد.

دقیقه 60: هت‌تریک انصاری‌فرد کامل شد. این بازیکن روی کرنر ارسالی از جناح راست توانست با یک ضربه بغل پا، دو رقمی شدن کابوج را تکیل کند و گل دهم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه 65: محمد محبی نیز اسم خود را به‌عنوان یکی از گلزنان این بازی به ثبت رساند و توانست نخستین گل ملی خود را با یک شوت زیبا از روی خط محوطه جریمه به ثمر برساند.

دقیقه 67: محبی بار دیگر خیلی زود این‌بار با یک ضربه سر گل دوم خود را به ثمر رساند تا تعداد گل‌های ایران در این بازی به 12 برسد.

دقیقه 72: شوت سنگین مسعود شجاعی به تیر افقی دروازه کامبوج برخورد کرد.

دقیقه 83: شوت سنگین محمدحسین کنعانی‌زادگان را دروازه‌بان کامبوج با واکنشی خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 85: مهرداد محمدی چند دقیقه پس از حضورش در زمین با نفوذ به عمق دفاع حریف توانست گل سیزدهم ایران را به ثمر برساند.

دقیقه 88: انصاری‌فرد گل چهارم و چهاردهم کشورمان را روی پاس مهدی طارمی وارد دروازه حریف کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدار خود در این گروه روز 23 مهرماه در شهر منامه به مصاف تیم ملی بحرین خواهد رفت.

برچسب ها: تیم ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار