PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
در حالی که تیم ملی بلژیک رقیبش را گلباران کرد، هلند به سختی پیروز شد و کرواسی ۳ امتیاز به اندوخته‌اش افزود.
کیهان ورزشی-
دور جدید مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 با برتری پرگل تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی و پیروزی دشوار هلند آغاز شد.

 در گروه سوم، هلند در یک بازی دشوار در خانه  3-یک از سد ایرلند شمالی گذشت. مگنیس با گلزنی در دقیقه 75 ایرلند شمالی را تا آستانه پیروزی پیش برد اما دیپای در دقیقه 81 گل تساوی هلند را به ثمر رساند و دی‌یونگ در دقیقه 2+90 گل برتری هلند را وارد دروازه رقیب قرار داد. دیپای هم چند ثانیه بعد گل سوم تیم هلند را به ثبت رساند. در دیگر بازی این گروه، بلاروس و استونی به تساوی بدون گل رسیدند. در جدول، هلند و ایرلند شمالی با 12 امتیاز بالاتر از آلمان 10 امتیازی صدرنشین هستند.

 در گروه نهم، بلژیک با 9 گل میهمانش، سن‌مارینو را در هم کوبید. لوکاکو در دقایق 28 و 41، چادلی در دقیقه 31، برولی (بازیکن حریف) در دقیقه  35، آلدروایرلد در دقیقه 43، تیلمانس در دقیقه 45،بنتکه در دقیقه 79، ورشارن در دقیقه 84 (از روی نقطه پنالتی) و کاستانه در دقیقه 90 برای بلژیک گل زدند. در دیگر بازی‌های این گروه، روسیه در خانه 4 - صفر اسکاتلند را برد و قبرس 2 - یک در خانه قزاقستان به برتری رسید. در جدول، بلژیک 21 امتیازی بالاتر از روسیه 18 و قبرس 10 امتیازی در رده اول است.

 در گروه پنجم، کرواسی در خانه خودش 3 -صفر از سد مجارستان گذشت.مودریچ در دقیقه 5 و پتکوویچ در دقایق 24 و 42 برای کرواسی گل زدند. پریسیچ در دقیقه 54 پنالتی کرواسی را از دست داد و کیلینهیسر از مجارستان در دقیقه 56 از بازی اخراج شد. در دیگر بازی‌های این گروه، ولز در زمین اسلواکی به تساوی یک - یک دست یافت. در جدول کرواسی 13 امتیازی جلوتر از اسلواکی 10 و مجارستان 9 امتیازی در رده اول است.

 در گروه هفتم، لهستان با هت‌تریک لواندوفسکی در خانه لتونی به برتری 3 - صفر رسید و مقدونیه در خانه خودش 2 - یک اسلوونی را برد. در جدول، لهستان 16، اتریش 13 و اسلوونی 11 امتیازی اول تا سوم هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار