PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
سرمربی تیم ملی ایران گفت: فلسفه‌مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌.
کیهان ورزشی-

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین عنوان کرد: ما دو بازی داشتیم و ۶ امتیاز کسب کردیم. هدف‌مان برنده شدن در بازی سوم است.

او ادامه داد: بحرین حریف سرسختی هست. ما فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. بحرین سخت به حریف فرصت می‌دهد با این وجود سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم.

وی درباره این که آیا به دنبال تکرار نتایج قبلی بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است یا نه؟ اظهار کرد: برد ۱۴ بر صفر تمام شده است. باید آن بازی را فراموش کنیم. واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می‌دهد. باید با صبر بالا مقابل این تیم بازی کرد.‌

ویلموتس درباره تفاوت این بازی با مسابقه کامبوج عنوان کرد: بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است. ما دو بازی متفاوت داریم. اگر بازیکنان ما تصور ‌کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی که ایران در خارج از خانه بحرین را نبرده و ارزیابی‌اش از این مسابقه چیست؟ گفت: باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده‌ایم تاریخ را برعکس کنیم. قطعا با تمرکز بالا به مصاف حریف می‌رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ‌سازی می‌کنند.

ویلموتس درباره این که ایران‌ ۶ امتیاز دارد و پیش‌بینی‌اش چند امتیاز دیگر در این مرحله است؟ گفت: من نگاهم بازی به بازی است.سعی می‌کنیم بیش‌ترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم.

وی ادامه داد: هم اکنون ابتدای مسیر انتخاب جام جهانی هستیم. فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت‌ها خواهد بود.

ویلموتس درباره تفاوت دو بازی گدشته ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج و دیدار با بحرین تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد. ما امروز بحرین را آنالیز کردیم. این تیم ساده نیست و یک خط قوی در دفاع دارد. من هرگز بحرین را تیم ساده‌ای نمی‌دانم.

برچسب ها: مارک ویلموتس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار