PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
مسئول پیگیری واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرد صورت های مالی سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ سرخابی‌ها به سازمان فرابورس فرستاده شده است.
کیهان ورزشی- 

جمشید تقی‌زاده مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در دوماه گذشته هشت جلسه منظم و مستمر با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مدیران سازمان بورس و فرابورس و همینطور سازمان خصوصی سازی برگزار کرده ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره محتوای جلسات و ارتباط آن با روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: گردشکار تمامی جلسه ها که در اختیار وزیر ورزش و جوانان هم گذاشته می شود بررسی چگونگی وضع واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس است و هدف ما تسریع در این بخش است. 

تقی زاده درباره مبنای واگذاری دو باشگاه عنوان کرد: روش‌های مختلفی به بحث گذاشته شده است و توسط کارشناسان دو سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی دنبال می شود ولی برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مبنای اصلی واگذاری خواهد بود و خوشبختانه شفافیت مالی، حسابرسی قانونی و سامان یافتن وضعیت مالیاتی دو باشگاه وضعیت خوبی را برای واگذاری ایجاد کرده و هم اکنون صورت های  مالی سال‌های ۹۵ ، ۹۶ و ۹۷ استقلال و پرسپولیس به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: همانطور که مسعود سلطانی فر هم از مدیرعامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس خواست نسبت به تسریع روند واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند ما هم با کمک مدیران و کارشناسان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی درصدد هستیم هر چه سریعتر روند خصوصی سازی دو باشگاه انجام گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار