PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ورامین موفق شد حریف نامدارش پیکان را شکست دهد.
کیهان ورزشی-
تیم والیبال شهرداری ورامین در نخستین بازی از هفته دوم لیگ برتر والیبال که در خانه والیبال تهران برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید. تیم شهرداری ورامین بازی را با تکیه بر بازیکنان باتجربه خود از جمله مجتبی میرزاجانپور،  پرویز پزشکی و احسن شیرکوند خیلی شروع کرد و در نخست با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی رسید.

بازیکنان جوانان پیکان در ست دوم سرویس‌های به مراتب بهتری نسبت به ست نخست زدند و توانستند 25 بر 19 به پیروزی برسند.

شهرداری ورامین ست سوم را با چند تغییر آغاز کرد و همین تعویض‌ها باعث شد تا بتواند برتری مختصری نسبت به حریف خود داشته باشد. نتیجه این ست 25 بر 23 به سود شهرداری ورامین بود.

ورامینی‌ها در ست چهارم نیز تیم برتر میدان بودند اما تلاش‌های بازیکنان جوانان پیکان که تا آخرین لحظه ناامید نشدند، باعث شد نتیجه 27 بر 25 به سود این تیم رقم بخورد و بازی به ست پنجم کشیده شود.

در نهایت در ست پنجم بازیکنان ورامین عملکرد بهتری داشتند و توانستند 15 بر 12 به پیروزی برسند و در مجموع 3 بر 2 برنده این بازی شوند.

جواد کریمی و سلیم چپرلی به دلیل محرومیت برای پیکان بازی نکردند. همچنین  سعید رضایی و پیمان اکبری، مربیان تیم ملی والیبال ایران از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

در دیگر بازی امروز تیم گنبد با نتیجه 3 بر صفر شهداب یزد را شکست داد و به دومین پیروزی خود رسید.

تماشایی ترین دیدار هفته دوم نیز در ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری این شهر با نتیجه 3 بر 2 مقابل میهمان خود سایپا شکست خورد.

شهرداری ارومیه در هفته نخست نیز با همین نتیجه از شهرداری گنبد شکست خورده بود.

در سایر بازی‌های امروز، سپاهان 3 بر 2 کاله را شکست داد و خاتم اردکان نیز با همین نتیجه بر راهیاب ملل مریوان غلبه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار