PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
در شب دراماتیک لیگ قهرمانان اروپا، بوروسیا دورتموند یک پیروزی جالب به دست آورد و چلسی در خانه به تساوی رضایت داد.
کیهان ورزشی-
در ادامه هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با بازگشتی دیدنی اینتر را شکست داد و  چلسی در یک بازی جذاب مقابل آژاکس به تساوی رضایت داد.

براساس این گزارش، در گروه ششم، بوروسیا دورتموند در خانه خود 3 بر 2 اینتر را شکست داد. اینتر ابتدا توسط مارتینس در دقیقه 5 و وسینو در دقیقه 40 پیش افتاد، اما دورتموند در نیمه دوم متحول شد و توسط حکیمی در دقایق 51 و 77 و برنت در دقیقه 64 به گل رسید تا با برتری 3 بر 2 هفت امتیازی شده و پشت سر بارسای هشت و جلوتر از اینتر چهار امتیازی در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سه‌شنبه شب در گروه پنجم لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در خانه به سختی 2 بر یک از سد خنک بلژیک گذشت. واینالدوم در دقیقه 14 و چمبرلین در دقیقه 53 برای لیورپول و سامانتا در دقیقه 41 برای خنک گلزنی کردند. ناپولی هم مقابل سالزبورگ به تساوی یک - یک رضایت داد. هالاند در دقیقه 11 برای سالزبورگ و لوزانو در دقیقه 44 برای ناپولی گل زدند. در جدول گروه پنجم، لیورپول با 9، ناپولی با هشت و سالزبورگ با چهار امتیاز اول تا سوم هستند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه هفتم، لیون 3 بر یک بنفیکا را برد تا با هفت امتیاز پشت سر لایپزیگ 9 امتیازی در رده دوم بایستد.

 در گروه هشتم نیز چلسی در یک بازی دراماتیک در خانه مقابل آژاکس به تساوی 4 - 4 دست یافت. ابتدا آبراهام (بازیکن حریف) در دقیقه 2 آژاکس را پیش انداخت، اما در ادامه چلسی با پنالتی جورجینیو در دقیقه 5 به گل تساوی رسید. آژاکس سه بار به وسیله پرومس در دقیقه 20، کپا (دروازه‌بان حریف) در دقیقه 35 و فن‌دبیک در دقیقه 55 به گل رسید. آسپلیکوئتا اما در دقیقه 62 از اختلاف دو تیم کاست. اخراج بلیند در دقیقه 68 و فلتمن در دقیقه 69 آژاکس را 9 نفره کرد و چلسی از این فرصت بهره را برد و با دو گل جورجینیو در دقیقه 71 (از روی نقطه پنالتی) و جیمز در دقیقه 74 بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی این گروه، والنسیا در خانه 4 بر یک لیل را برد. پارخو در دقیقه 66، سومااور (بازیکن حریف) در دقیقه 82، کوندوگبیا در دقیقه 84 و تورس در دقیقه 90 برای والنسیا و اوسیمن در دقیقه 25 برای لیل گل زدند. در جدول گروه هشتم، آژاکس، چلسی و والنسیا با هفت امتیاز اول تا سوم هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار