PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر بالاخره توانست به پیروزی برسد.
کیهان ورزشی-
تیم والیبال شهرداری ارومیه که با جذب ستاره ها به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این دوره لیگ برتر است، پس از دو هفته شکست مقابل حریفان، در هفته سوم راهی اردکان شد و توانست نخستین پیروزی خود را کسب کند. 

شاگردان مصطفی کارخانه در هفته سوم توانستند در اردکان با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 21، 18 بر 25، 20 بر 2 و 18 بر 25 مقابل شاگردان مسعود آرمات به پیروزی برسند. 

به این ترتیب، تیم مدعی شهرداری ارومیه در هفته سوم بالاخره توانست به نخستین پیروزی دست پیدا کند. خاتم اردکان در هفته گذشته موفق شد 3 بر 2 راهیاب ملل مریوان را از پیش رو بردارد.

همچنین تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور در سالن شهید گلعباسی میزبان فولاد ایرانیان سیرجان بود.

این مسابقه جذاب در نهایت 3 بر 2 و با امتیازهای 2 بر 21، 20 بر 25، 25 بر 13،22 بر 25 و 15 بر 6 به سود شاگردان محمد عمده غیاثی خاتمه پیدا کرد. به این ترتیب، تیم شهرداری ورامین به روند پیروزی های خود در این دوره لیگ برتر ادامه داد.

شهرداری ورامین در هفته گذشته توانست 3 بر 2 پیکان را شکست دهد. سیرجانی ها در هفته گذشته به دلیل عدم حضور حریفشان یعنی شهروند اراک به پیروزی 3 بر صفر رسیدند.

در دیگر دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور و در آمل تیم های کاله و شهروند اراک مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه شاگردان بهروز عطایی توانستند 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 21 و 25 بر 23 تیم بحران زده شهروند اراک را شکست دهند.

شهروند اراک در هفته گذشته به دلیل برخی مشکلات به سیرجان نرفت و باخت فنی گرفت. کاله هم در هفته گذشته با نتیجه 3 بر 2 مغلوب سپاهان شده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار