PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
صعود تیم فوتبال منچستریونایتد به مرحله بعدی مسابقات لیگ اروپا با صدرنشینی تیم بازیکن ایرانی در گروهش همراه شد
کیهان ورزشی-
هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود تیم فوتبال منچستریونایتد و برتری تیم خنت در غیاب بازیکن ایرانی‌اش به پایان رسید.

در بازی گروه دوازدهم، تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری 3 بر صفر خانگی مقابل پارتیزان بلگراد صعود به مرحله بعدی را قطعی کرد. گرینوود در دقیقه 22، مارسیال در دقیقه 33 و راشفورد در دقیقه 49 برای میزبان گل زدند. در دیگر بازی این گروه، آلکمار در خانه آستانا به برتری 5 بر صفر رسید. در این گروه پس از منچستریونایتد که با 10 امتیاز صعودش را قطعی کرد، آلکمار با هشت و پارتیزان با چهار امتیاز دوم و سوم هستند.

براساس این گزارش، در گروه نهم، خنت در خانه ولفسبورگ کار بزرگی انجام داد و به برتری 3 بر یک رسید. یارموچوک در دقیقه 50، دیپویتره در دقیقه 65 و آنگاجویی در دقیقه 76 برای خنت و ویکتور در دقیقه 20 برای ولفسبورگ گلزنی کردند. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی در تمام طول بازی روی نیمکت حضور داشت. در دیگر بازی این گروه، اولکساندریا و سن‌اتین به تساوی 2 - 2 رضایت دادند. در جدول گروه نهم، خنت با این پیروزی هشت امتیازی و صدرنشین شد و ولفسبورگ با پنج و سن‌اتین و اولکساندریا با سه امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در سایر بازی‌ها در گروه هفتم، فاینورد و یانگ بویز به تساوی یک - یک رسیدند و گلاسکورنجرز 2 بر صفر پورتو را برد. در گروه هشتم، اسپانیول 6 بر صفر لودوگورتس را درهم کوبید و فرانس‌واروش و زسکا مسکو به تساوی بدون گل رسیدند. در گروه دهم، بوروسیامونشن‌گلادباخ در خانه 2 بر یک رم را برد و استانبول باشاک‌شهیر در خانه ولفسبورگر به برتری 3 بر صفر رسید. در گروه یازدهم هم براگا 3 بر یک از سد میهمانش، بشیکتاش گذشت و ولوز یک بر صفر اسلاون براتیسلاوا را از پیش رو برداشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار