PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
فعالان سیاسی ایالت کاتالونیا از فوق‌ستاره آرژانتینی و مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا خواستند تا به سرزمین‌های اشغالی سفر نکنند.



کیهان ورزشی-

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و اروگوئه قرار است در دیداری دوستانه در تاریخ 18 نوامبر (27 آبان) در سرزمین‌‌های اشغالی به مصاف هم بروند، اتفاقی که موجب خشم فعالان سیاسی ایالت کاتالونیا شده و آنها با تجمع اعتراضی مقابل محل تمرین تیم فوتبال بارسلونا از لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی و لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌ها خواستند تا از سفر به سرزمین‌های اشغالی و حضور در این بازی خودداری کنند.

معترضان در این بین شعارهایی همچون «هنوز زمان دارید که تصمیم به نرفتن بگیرید»، «می‌خواهید در آپارتاید آفریقای جنوبی بازی کنید؟»، «اجازه ندهید از شما برای پوشاندن جنایات جنگی اسرائیل استفاده کنند، دیداری که نزدیک به غزه، جایی که به عمد به پای فوتبالیست‌هایش گلوله شلیک می‌کنند، برگزار خواهد شد. آیا می‌خواهید همدست آنها شوید؟» سر دادند.

این اولین باری نیست که فعالین سیاسی لیونل مسی را در زمینه رژیم صهیونیستی هدف اعتراضات خود قرار داده‌اند. مسی پیش از این در سال 2014 در پی لغو بازی دوستانه‌ای بین آرژانتین و رژیم صهیونیستی از مردم فلسطین حمایت کرده بود و خواسته بود خشونت در این منطقه پایان یابد.

تیم فوتبال بارسلونا , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , لیونل مسی , لوئیس سوارز ,

تیم فوتبال بارسلونا , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , لیونل مسی , لوئیس سوارز ,

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار