PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مهاجم پرتغالی به طور نرمال با تیم ملی تمرین کرد در حالی که دلیل تعویضش در دیدار یوونتوس مقابل میلان مشکل جسمانی بود.


کیهان ورزشی-

به نقل از آس، کریستیانو رونالدو امروز (سه‌شنبه) به شایعات درباره مصدومیتش پایان داد چون به همراه تیم ملی پرتغال در آستانه دیدار پنجنشبه برابر لیتوانی در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ بدون هیچ مشکلی تمرین کرد.

مهاجم یوونتوس توانست بدون هیچ مشکلی ۱۵ دقیقه در تمرینات تیم ملی حاضر باشد. به این ترتیب شایعات درباره وضعیت این بازیکن به پایان رسید. او در دقیقه ۵۵ دیدار یکشنبه شب یوونتوس و میلان تعویض شد. مائوریتسیو ساری اعلام کرده بود تعویض مهاجم پرتغالی به خاطر مشکل جسمانی‌اش است. سرمربی یوونتوس پس از بازی گفت: ۲۰ روز پیش به او یک ضربه زدند و پس از آن نتوانسته خوب تمرین کند. مشکل رونالدو همین است و نمی‌تواند تمرین مداوم داشته باشد. با این حال آسیب دیدگی‌اش شدید نیست.

رونالدو که پس از تعویض در آخرین بازی‌اش با یوونتوس به شدت عصبانی بود به طور عادی با تیم ملی تمرین کرد. به همین خاطر در رابطه با تعویضش ابهام به وجود می‌آید که آیا او واقعا مشکل جسمانی داشت یا به دلیل تصمیم سرمربی مجبور به ترک زمین شد.

تیم ملی پرتغال امروز به آلگاروه می‌رود تا پنجشنبه برابر لیتوانی بازی کند. این دیدار اهمیت زیادی برای شاگردان فرناندو سانتوس دارد چون اگر پیروز نشوند شرایطشان برای صعود به مرحله نهایی یورو سخت می‌شود. پرتغال برابر اوکراین ۲ بر یک مغلوب شد و اکنون با یازده امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. صربستان با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. تنها دو تیم اول هر گروه مستقیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند. پرتغال سه روز بعد از این بازی به مصاف لوکزامبورگ می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار