PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف یورو ۲۰۲۰ برگزار شد تا مشخص شود ۴ تیم باقی‌مانده چگونه به یورو صعود می‌کنند.
کیهان ورزشی-

چهره ۲۰ تیم صعودکننده به یورو ۲۰۲۰ مشخص شده و فوتبال‌دوستان در انتظار مشخص شدن نام ۴ تیم دیگر هستند. برنامه پلی‌آف و روند صعود تیم‌ها در این مرحله آن‌قدر پیچیده طراحی شده که فهمیدن آن علاقه‌مندان به فوتبال را به یاد دروس سخت دوران تحصیل مانند دیفرانسیل و انتگرال می اندازد!

برای مشخص شدن ۴ تیم باقی‌مانده، روز گذشته یک قرعه‌کشی برگزار شد و ۱۶ تیمی که از لیگ ملت‌ها و رتبه‌هایی جز اول و دوم گروه‌های مقدماتی کسب کرده‌اند در ۴ گروه ۴ تیمی قرار گرفتند تا مانند یک تورنمنت مستقل با هم رقابت کنند.
در هر گروه ۴ تیم حضور دارند که طبق قرعه‌کشی با هم یک تک بازی انجام می‌دهند و برنده‌ها به فینال گروه راه می‌یابند. برنده هر فینال هم به عنوان سرگروه به یورو ۲۰۲۰ صعود خواهد کرد. گروه‌بندی و برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:
گروه A: ایسلند – بلغارستان /  مجارستان – رژیم اشغالگر قدس
گروه B: بوسنی – ایرلندشمالی / اسلواکی – ایرلند
گروه C: اسکاتلند – رومانی / نروژ – صربستان
گروه D: گرجستان – بلاروس / مقدونیه – کوزوو
نام تیم‌های میزبان در ابتدا آمده اما میزبان دیدارهای نهایی هر گروه طبق قرعه‌کشی انتخاب می‌شود. این دیدارها در تاریخ ۲۶ و ۳۱ مارس ۲۰۲۰ برگزار می‌گردد.
البته قرعه‌کشی یورو ۸ آذر انجام می‌شود و جای ۴ تیم باقی‌مانده برنده پلی‌آف A یا B یا C یا D نوشته می‌شود تا برنده‌ها مشخص شوند و در جای خود در گروه قرار گیرند. گفتنی است تیم‌‌های برنده پی‌آف در سید ۴ رقابت‌ها قرار می‌گیرند.

برچسب ها: یورو 2020
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار