PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
بازیکنان تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی امروز این تیم مقابل استقلال در میان خبرنگاران حضور یافتند و به سوالات پاسخ دادند.
کیهان ورزشی-
سپاهان عصر امروز در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان استقلال بود و در حالی که تنها چند قدم با شکست فاصله داشت با گل دقیقه 95 امید نورافکن یک امتیاز از این بازی گرفت تا ضمن صعود به صدر جدول، رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرده باشد. صحبت‌های بازیکنان سپاهان پس از این بازی را از دست ندهید.

میرزایی: پنالتی سپاهان گرفته نشد
رضا میرزایی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال اظهار داشت: در یک صحنه خطایی به سود ما اعلام شد که به نظر من این خطا روی خط محوطه جریمه رخ داد و پنالتی بود. کمک داور پشت دروازه هم گفت که خطا روی خط بوده و در واقع پنالتی ما گرفته نشد.
وی ادامه داد: بازی خوبی بود. ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان رفته بودیم که این اتفاق نیفتاد. انشاءالله در بازی‌های بعد جبران می‌کنیم.

پورقاز: خطای ما پنالتی بود!
عزت پورقاز پس از تساوی 2 - 2 تیم سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی چهار گل داشت و جاندار بود. فکر هواداران هم لذت بردند و بازی خوبی را دیدند.
وی در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: داوری هم بد نبود.
مدافع تیم سپاهان در مورد اینکه زاهدی‌فرد باید برای دو تیم پنالتی اعلام می‌کرد، گفت: من از هر دو صحنه‌ دور بودم، ولی خطا روی رضا میرزایی باید پنالتی گرفته می‌شد. صحنه‌ای که استقلالی‌ها می‌گفتند را هم ندیدم.

نورافکن: دوست نداشتم قلعه‌نویی بازنده باشد
امید نورافکن پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال گفت: بازی سختی برای ما بود. بعد از آن تیمی که قلعه‌نویی در استقلال داشت، بهترین استقلالی است که من دیده بودم. تشکر ویژه‌ای از استراماچونی دارم. در کشور ما فوتبال برای مردم یک تفریح است. نیمی از مردم کشور طرفدار استقلال هستند و از استراماچونی تشکر می‌کنم که چنین تیمی ساخته است. همچنین خداراشکر می‌کنم که طرفداران سپاهان از استادیوم ناراحت بیرون نرفتند.
وی درباره شرایط خودش در این بازی و گریه‌اش مقابل هواداران استقلال گفت: من فوتبالم را از استقلال شروع کردم و اولین بازی‌ام برای استقلال را یادم می‌آید که تجربه‌ای نداشتم و هواداران استقلال از من حمایت کردند. این بازی هم یک بازی خاص برای من و خیلی سخت بود. شرایط طوری شد که آخر بازی به تیم محبوبم گل بزنم. دوست نداشتم قلعه‌نویی بازنده بازی نباشد و خداراشکر هم بازنده نشدیم.

آقایی: هند کی‌روش را اصلا ندیدم
سعید آقایی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گل هم بزنیم. در ادامه توپ و میدان را به استقلال دادیم، ولی به خوبی دفاع کردیم. در نیمه دوم هم شروع خوبی داشتیم تا اینکه گل خوردیم. دو تیم از بهترین تیم‌های امروز ایران مقابل هم قرار گرفته بودند. در پایان بازی هم توانستیم به گل برسیم تا بازنده نباشیم و حداقل یک امتیاز کسب کردیم. ما تا اینجا فقط سه گل خورده‌ایم و در این بازی هم روی ضدحمله گل خوردیم. البته این نیز جزئی از فوتبال است و برای هر تیمی اتفاق می‌افتد.
آقایی درباره عملکرد داور در این مسابقه نیز گفت: در صحنه‌ای که استقلالی‌ها به خطای هند کی‌روش اعتراض داشتند، من صحنه را ندیدم. در آن زمان روی تیر یک ایستاده بودم و نمی‌توانم اظهارنظر درستی داشته باشم. در صحنه‌ای هم در داخل محوطه جریمه رضا میرزایی را زدند و خطای پنالتی بود، که داور نگرفت.
برچسب ها: سپاهان ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار