PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
پس از کش و قوس‌های فراوان در شرایطی پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به مهدی علی‌نژاد رسید که اهالی ورزش انتظار دارند با این انتخاب ورزش ایران روزهای آرام و خوبی را در آستانه بازی‌های المپیک پیش رو داشته باشد.
کیهان ورزشی-

به دنبال استعفای محمدرضا داورزنی (20 آبان ماه) از سمت معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حضور وی در انتخابات فدراسیون والیبال که باعث شد این فدراسیون هم پس از 11 ماه، از بلاتکلیفی خارج شود! وزیر ورزش اواخر هفته گذشته در حکمی مهدی علی‌نژاد را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.
علی نژاد پیش از این چندین سال بود که به عنوان رئیس ‌فدراسیون ووشو فعالیت می‌کرد و در مدتی که در این رشته حضور داشت، عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت و همواره جزو یکی از بهترین رؤسای فدراسیون‌ها محسوب می‌شد.
بدون شک حضور در پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی آن هم در حالی که تنها نزدیک به 200 روز تا آغاز بازی‌های المپیک توکیو 2020 باقی مانده است، می‌طلبد تا علی نژاد با توجه به نیروی جوانی و تجربه‌ای که در اختیار دارد در ماه‌های منتهی به المپیک، مشکلاتی که ورزش کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کند را به حداقل برساند.
با توجه به زمان کمی که تا بازی‌های المپیک پیش رو داریم انتظار می‌رود علی نژاد که خودش رئیس ‌فدراسیون بوده و از نزدیک با مشکلات ورزشکاران و رؤسای فدراسیون‌ها آشنا بوده شرایطی را فراهم سازد تا ثبات و آرامش بیش از گذشته بر ورزش کشورمان حاکم شود.
دوری از حاشیه، تدارک مناسب برای برپایی اردوی ورزشکاران، تامین و پیگیری مشکلات مالی فدراسیون‌ها، ارتباط صحیح و نزدیک با نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزش ایران در المپیک 2020 توکیو و... برای شخصی که خود در بدنه فدراسیون‌های ورزشی سال‌ها مدیریت کرده می‌تواند کلید موفقیت باشد.
هنوز یادمان نرفته که عدم هماهنگی میان مسئولان وقت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در بازی‌های آسیایی گوانگجو و المپیک2012 لندن چه آسیب‌های جبران ناپذیری بر پیکر ورزش ایران وارد کرد. همبستگی میان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها می‌تواند شرایط خوبی را برای المپیک 2020 توکیو رقم بزند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار