PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
نخستین هفته از رقابت‌های فصل جاری سری A در سال ۲۰۲۰ با پیروزی خانگی یوونتوس مقابل کالیاری و توقف دوباره میلان در سن‌سیرو ادامه یافت.
کیهان ورزشی-
در ادامه دیدارهای هفته هجدهم سری A ایتالیا، امشب (دوشنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال یوونتوس در تورین میهمانش کالیاری را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

سه گل از گل‌های یووه در این بازی سهم رونالدو بود که در دقایق 49، 67 (پنالتی) و 82 گلزنی کرد. دیگر گل بانوی پیر هم در دقیقه 81 توسط گونسالو ایگواین به ثمر رسید. یوونتوس با این پیروزی 45 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی سری A قرار گرفت.

در دیگر دیدار مهم امشب تیم فوتبال میلان در اولین بازی رسمی زلاتان ابراهیموویچ در دومین دوره حضور او در این تیم، مقابل میهمانش سامپدوریا به تساوی بدون گل رضایت داد. ابراهیموویچ در دقیقه 55 این بازی به جای کرشتوف پیونتک به میدان رفت. با ثبت دوازدهمین بازی بدون برد میلان در این فصل، این تیم با 22 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

دیگر بازی امشب سری A اما پرگل از آب درآمد که در آن آتالانتا در دیدار خانگی مقابل پارما با نتیجه 5 بر صفر به گل رسید.

در ادامه دیدارهای امشب لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، دو بازی برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 لچه میزبان اودینزه خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:15 ناپولی در ورزشگاه سن‌پائولو از اینتر پذیرایی می‌کند.

برچسب ها: یوونتوس ، رونالدو
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار