PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
ژاوی هرناندز ستاره اسبق بارسلونا برای پذیرفتن هدایت این باشگاه یک روز دیگر مهلت خواسته است.


کیهان ورزشی-

جمعه گذشته بود که رسانه های اسپانیایی خبر از شروع مذاکرات بارسلونا با ژاوی برای جانشینی ارنستو والورده دادند. خبری که خیلی ها را شوکه کرد. پس از شکست بارسا از اتلتیکو در نیمه نهایی سوپرکاپ، صبر سران بارسا از والورده لبریز شد و حالا دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارند.

آنها روی ژاوی نظری مثبت دارند و او را ادامه دهنده راه پپ گواردیولا می دانند. مسیری که معتقدند توسط والورده طی نشد و او بارسا را از فلسفه اش دور کرده است.  

مذاکرات با ژاوی روز گذشته نیز ادامه داشت و دو طرف دو ساعت به بحث و گفت و گو پرداختند. در این نشست برادر ژاوی نیز حضور داشت. مربی حال حاضر السد قطر قرار بود امروز پاسخ نهایی خود را بدهد ولی طبق ادعای آاس، او یک روز دیگر نیز مهلت خواسته است.

با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته، ابهام تنها در این است که ژاوی در این مقطع جانشین والورده خواهد شد یا اینکه تا انتهای فصل صبر خواهد کرد و از تابستان به باشگاه محبوبش بر می گردد. در قطر حتی ادعا شده است که وکلای ژاوی در حال بررسی مفاد قرارداد بارسلونا هستند.

در هر صورت آاس معتقد است که هنوز هیچ قراردادی نوشته نشده و بارسلونا فعلا منتظر پاسخ نهایی ژاوی است تا مشخص شود که او چه زمانی آماده به دست گرفتن هدایت تیم است. برخی منابع حتی از تماس های فوق ستاره های بارسا از جمله مسی با ژاوی نیز خبر داده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار