PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

شب گذشته که به طور کاملا اتفاقی نظاره گر یکی از برنامه های ورزشی تلویزیون بودیم ، به دفعات و به بهانه های مختلف مشاهده کردیم که جناب صالحی امیری ، رییس کمیته ملی المپیک به چشمان بیننده زل زده و مشغول صحبت هستند . در این که ایشان به عنوان رییس کمیته ملی المپیک ایران جزو چهره هایی هستند که باید تعاملات خوبی با رسانه ها داشته باشند، هیچ شکی نیست ، اما تعامل بیش از حد ایشان با یک سری جریانات خاص ، تامل برانگیز است .

برنامه «ورزش از نگاه دو» که طی سالیان گذشته هرچه کرد نتوانست مخاطب جدی برای خودش دست و پا کند ، حالا با یک رویکرد جدید و به روز (!) با رییس انجمن ماساژ ایران ، ورزشکاران رشته موی تای ، به دفعات با رییس کمیته ملی المپیک و... گفت و گو می کند .

البته بحث نظارت که حرف چندین و چند ساله کیهان ورزشی است،این روزها به حلقه مفقوده ای بدل شده که صداوسیما و مسئولین ورزش از آن هیچ بهره ای نمی برند و گواه آن هم ، همین برنامه سازی های غیرحرفه ای و عدم نظارت بر برنامه های تلویزیونی است.

خدای نکرده قصد نداریم تا سنگ خودمان را به سینه بزنیم ، اما از آقای صالحی امیری که هنوز جایگاه رسانه ها را نمی شناسد و نمی داند که قدیمی ترین رسانه ورزشی ایران یعنی کیهان ورزشی با بیش از شصت و پنج سال قدمت ، باید جایی در موزه کمیته ملی المپیک داشته باشد و ... نباید بیشتر از این انتظار داشت .

کمیته ملی المپیک این روزها به محلی برای رفت و آمد برخی خبرنگاران نورچشمی تبدیل شده که تمامی اعزام های برون مرزی اهالی رسانه هم در آن اتاق فکر تصمیم گیری می شود و ...

در این باره بیشتر خواهیم نوشت .

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار