PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
بازی‌های هفته بیستم لیگ آزادگان با انجام پنج بازی ادامه یافت.
کیهان ورزشی-

رقابت‌های لیگ دسته اول کشور امروز و به صورت همزمان با برگزاری 5بازی پیگیری شد. در پایان بازی‌های امروز مس رفسنجان با قبول شکست مقابل قشقایی در امتیاز 39 باقی ماند تا جایگاه این تیم در صدر جدول به خطر بیفتد. قشقایی نیز با کسب سه امتیاز بیرون از خانه 23امتیازی شد و خودش را به پله یازدهم رساند.

در دربی گیلان هم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا ملوان با 18امتیاز همچنانتیم شانزدهم جدول باشد و داماش هم 29متیازی شد تا موقتا جای بادران را در پله هشتم جدول بگیرد.

مس کرمان با پیروزی مقابل آرمان‌گهر 34 امتیازی شد به رده ششم جدول رسید و تیم سیرجانی نیز با 21 امتیاز روی پله سیزدهم قرار گرفت.

خوشه طلایی ساوه با برتری مقابل شهرداری تبریز 35امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نود ارومیه موقتا خودش را به رتبه سوم جدول رساند. تیم شهرداری نیز با این تساوی 11امتیازی شد تا همچنان قعرنشین ترین تیم جدول باشد.

تساوی بدون گل فجرسپاسی و استقلال خوزستان، تیم شیرازی را به امتیاز 34 رساند تا تیم پنجم جدول باشد، استقلال خوزستان هم 20 امتیازی شد و روی پله چهاردهم ایستاد.

نتایج بازی‌های امروز لیگ دسته یک: 

*مس رفسنجان  1  -   قشقایی شیراز 2

گل: حمید گلزاری(33) مس حسین حیدری (56) و مرتضی سنجانکی(82)قشقایی

*داماش‌گیلان  صفر  -  ملوان بندرانزلی صفر

*مس‌کرمان  یک    - آرمان‌گهر سیرجان صفر

گل: حسین شنانی (90+4)

*خوشه‌طلایی ساوه  2  -  شهرداری تبریز 1

گل: سجاد اژدر(33) و اکبر صغیری( 83) خوشه طلایی 

*فجرسپاسی شیراز  صفر  -   استقلال خوزستان صفر 

لازم به ذکر است، به دلیل بارش برف در استان‌های تهران و البرز دو مسابقه بادران تهران-رایکا بابل و گل‌ریحان البرز-سرخپوشان پاکدشت، لغو و به ساعت 14:00 فردا(دوشنبه 30 دی)موکول شدند. دو تیم نود ارومیه و آلومینیوم اراک نیز طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا و در همین ساعت به مصاف هم خواهند رفت.

روز گذشته و در اولین بازی این هفته، تیم سپیدرود رشت مقابل نیروی زمینی تهران با تساوی یک-یک متوقف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار