PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به احترام بازیکنانم می‌ایستم و از آنها به خاطر بازی زیبای‌شان تشکر می‌کنم.
کیهان ورزشی-
فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی با الریان قطر اظهار داشت: تیم الریان تیم بسیار بازرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و همیشه در آسیا به عنوان یک تیم بزرگ از آن نام می‌برند.

وی افزود: حقیقتا فکر نمی‌کردیم این نتیجه را به دست بیاوریم. در این چند وقت مشکلات زیادی داشتیم که فقط من و بازیکنانم از آن خبر داریم.

مجیدی تصریح کرد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که به احترام بازیکنانم می‌ایستم و از آنها به خاطر این بازی زیبا تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خوص عملکرد مهدی قائدی عنوان کرد: ما مهدی نداریم! در این لحظه مجیدی با خنده و با زبان عربی خطاب به خبرنگاران گفت: «هذا هو نیمار» ما نیمار داریم.

وی در خصوص اینکه کدام تیم قوی تر بود گفت: نتیجه بازی نشان می‌دهد کدام تیم قوی تر بود، بازیکنان من بدون اشتباه بودند و اگر بخواهم بازیکن خوبم را انتخاب کنم باید بگویم همه تیم استقلال عالی بودند. با احترام به الریان، یک سر و گردن از الریان قطر بالاتر بودیم.

مجیدی در خصوص اینکه آیا الریان را آنالیز کرده بود گفت: بله، یکی از برنامه‌های ما خنثی کردن شماره 8 آنها بود و به او اجازه دادیم که در منطقه‌ای که می‌خواستیم توپ بگیرد اما در مجموع کاری کردیم آنها صاحب فرصت نشوند.

وی در خصوص اینکه آیا به فکر قهرمانی آسیا با استقلال است گفت: در کل استقلال تیمی بزرگ در آسیا است و دو بار قهرمان آسیا شده است. بازیکنان من رویاهای بزرگ دارند و مطمئن باشید بهترین نتایج را برای باشگاه و هوادارانش به دست خواهیم آورد به شرطی که امکانات لازم برای تیم فراهم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار