PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۶
برگزاری دو دیدار بسکتبال دانشگاهی در آمریکا به دلیل شائبه وجود ویروس کرونا به تعویق افتاد.
کیهان ورزشی-

به نقل از سایت insidethegames، قرار بود تیم های بسکتبال دختران و پسران دانشگاه میامی و دانشگاه مرکزی میشیگان با یکدیگر دیدارهایی داشته باشند که به دلیل ترس از وجود ویروس کرونا، برگزاری آنها به تعویق افتاد.

این اتفاق در پی آن روی داد که دو دانشجوی دانشگاه میشیگان مشکوک به ابتلا به این ویروس تازه کشف شده، شدند. هم اکنون، هزاران نفر دچار این ویروس کشنده شدند که ابتدا در شهر ووهان چین دیده و به سایر جهان منتقل شد.

در دوران شروع شیوع این ویروس در چین نیز، اولین بار دیدارهای بسکتبال به تعویق افتاد. در ادامه، تمامی میزبانی های این کشور شرق آسیا منتفی شد تا مانع از انتقال آن به سایر نقاط شوند.

"سلامتی و ایمنی دانشجویان و ورزشکاران دانشجو،‌ اولویت اصلی ما در تمامی زمینه هاست. همین نیز باعث شد تا این بازی ها را برگزار نکنیم." مایکل الفورد، مدیر ورزش دانشگاه مرکزی میشیگان این را عنوان می کند.

"این تصمیم نشان داد که چنین موضوعاتی از چه میزان اهمیت و جدیتی در مجموعه ما برخوردار است. البته، تیم پزشکی ما بخش مهمی از این فرآیند و تصمیم گیری هستند تا ما را مطمئن کنند که سلامت دانشجویان ما تامین شده و خواهد شد." وی این را اضافه کرد.

برچسب ها: کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار