PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
در شرایطی که بازی‌های لیگ برتر فوتسال به دلیل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تعطیل شده بود با تعویق در برگزاری این مسابقات احتمال دارد تکلیف قهرمان لیگ پیش از عید نوروز مشخص شود.
کیهان ورزشی-

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در نامه‌ای به کشورهای حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در قاره کهن این دوره از مسابقات که قرار بود از ۷ اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود به تعویق خواهد افتاد و زمان جدید برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

این در حالی است که تیم ملی ایران از هفته گذشته تمرینات آماده سازی خود برای این پیکارها را آغاز کرده و مراحل پایانی لیگ برتر فوتسال نیز به همین دلیل تعطیل شد. حالا و با توجه به تعویق این مسابقات و احتمال بسیار زیاد برگزاری آن در سال۹۹، سازمان لیگ فوتسال این فرصت را دارد تا مرحله نیمه نهایی و فینال پلی آف فوتسال را تا پیش از عید برگزار کند.

به نظر می رسد سازمان لیگ باید از کمیته انضباطی بخواهد زودتر تکلیف بازی ناتمام شهروند ساری با ستارگان ورامین را روشن کرده و به سرعت در مورد برگزاری بازی‌های باقیمانده لیگ برتر تصمیم گیری کند تا پرونده این رقابت‌ها در همین سال ۹۸ بسته شود.

برچسب ها: فوتسال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار