PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
در ادامه هفته بیستم لیگ برتر تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید و از قعر جدول جدا شد.
کیهان ورزشی-

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر تیم شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 16:15 در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر و در حضور حدود 7 هزار تماشاگر به مصاف تیم  ماشین سازی تبریز رفت که  مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود شاهین  به پایان رسید.

این سومین برد متوالی شاهین بوشهر در نیم فصل دوم است و شاهین با این پیروزی خانگی اوج گرفت و با 16 امتیاز و دو پله صعود به رده چهاردهم جدول رسید. ماشین سازی تبریز هم با 24 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک ها: تورج عیوض محمدی – امیررضا آشورماهانی

کارت زرد: فردین عابدینی، عزیز معبودی، فرید بهزادی کریمی ( ماشین سازی تبریز ) بهروز نوروزی فر، اسماعیل شریفات( شاهین بوشهر)

کارت قرمز:-

گل: میلاد صارمی( دقیقه 28)، اسماعیل شریفات( دقیقه 37)، حسن نجفی( دقیقه 90+1) برای شاهین بوشهر عزیز معبودی( دقیقه 68) ماشین سازی تبریز

این مسابقه با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.

دقیقه 7 مسابقه ماشین سازی تبریز روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و ضربه سر بازیکن این تیم به تیرک افقی دروازه شاهین خورد.

مصطفی احمدی هافبک شاهین بدلیل مصدومیت در دقیقه 24 از زمین مسابقه خارج شد و سجاد حیدری جانشینش شد تا تعویض اجباری شاهینی ها رقم بخورد.

دقیقه 27 مسابقه مدافعان ماشین سازی تبریز مرتکب اشتباه شدند و حسین مالکی توپ ربایی کرد و در موقعیت دو به تک با دروازه بان ماشین سازی قرار گرفت. مالکی با یک پاس راحت صارمی کاپیتان تیم را صاحب توپ کرد تا او با یک ضربه بغل پا راحت گل اول شاهین را به ثمر برساند.

دقیقه 37 حسین مالکی دومین پاس گل خود را در این مسابقه داد و پاس او به شریفات رسید و این بازیکن بعد از یک کنترل خوب و شوت دقیق گل دوم شاهین را به ثمر رساند.

دقیقه 68 عزیز معبودی توانست با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه گل اول ماشین سازی را به ثمر برساند.

در دقیقه 78 اسماعیل شریفات در محوطه جریمه ماشین سازی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و به شریفات به دلیل تمارض کارت زرد نشان داد.

در دقایق پایانی مسابقه ماشین سازی خیلی برای زدن گل مساوی تلاش کرد اما به نتیجه ای نرسید.

در دقیقه 1+90 ضربه کاشته حسن نجفی از راه دور تبدیل به گل سوم شاهین شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار