PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در خارج از خانه مقابل گل‌گهر سیرجان نتیجه را واگذار کرد تا از کورس مدعیان عقب بماند.
کیهان ورزشی-
تیم‌ فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. علیرضا ابراهیمی (61) زننده تک گل بازی بود.

شاگردان مجید جلالی با این پیروزی 19 امتیازی شده و به رده دوازدهم صعود کردند. شاگردان فرهاد مجیدی نیز با 36 امتیاز و یک رده سقوط، در جایگاه چهارم ایستادند تا از کورس مدعیان عقب بماند. این دیدار به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

تیم استقلال پیش از این بازی به دلیل نداشتن زمین تمرین، کار تاکتیکی نکرده بود و پیش از آن مدیران باشگاه به دلیل اختلاف علیه یکدیگر موضع گرفته بودند.

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعبدالله حسینی، رضا علیاری (85 - مهران گلزاری)، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی، بهنام برزای، سجاد آشوری(75 - مهرداد بایرامی)، گادوین منشا (85 - پیمان رنجبری) و یونس شاکری.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف(80 - محمد بلبلی)، روزبه چشمی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی (88 - عارف غلامی)، آرش رضاوند(75 - فرشید اسماعیلی)، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

داور: محمدرضا اکبریان

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار