PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان را در این بخش بخوانند:

- مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه در رده جوانان و انتخابی قهرمانی آسیا که قراربود روزهای 2 تا 4 اردیبهشت به میزبانی ایران برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد.
- باشگاه آرسنال انگلیس علاوه بر کمک 50 هزارپوندی به افراد آسیب دیده ، مبلغ 100 هزار پوند هم به یک موسسه خیریه درانگلیس برای مبارزه با ویروس کرونا اهداکرد.
- نشریه موندو دپورتیوو ازکمک یک میلیون یورویی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونای اسپانیا به بیمارستانهای بارسلون برای مبارزه با کرونا خبرداد.
- میکل آرته تا سرمربی آرسنال انگلیس  که به ویروس کرونا مبتلا شده بود اعلام کرد علائم بیماری برطرف شده و حالم بسیار خوب است.
- ایفانی جورج و امانوئل اوگبو دو بازیکن فوتبال نیجریه براثر تصادف در حومه شهر ابودوی نیجریه جان سپردند.
- درپی تعطیلی مسابقات بوندس لیگا، بازیکنان باشگاه مونشن گلادباخ آلمان بخشی ازحقوق خودرا به کارکنان این تیم اهدا کردند.
- بااعلام رئیس فیفا، برپایی رقابتهای 2021جام باشگاه های جهان درچین به زمان دیگری موکول شد.
- به دنبال به تعویق افتادن پیکارهای جام ملتهای اروپا از سال 2020 به تاریخ 11 ژوئن تا 11 جولای 2021 ، قرارشد مسابقات کوپا آمریکا هم درسال 2021 برگزارشود.
- باتوجه به شیوع بیماری کرونا ، مراسم یادبود سی و یکمین سالگرد قربانیان حادثه هیلزبوروی در روز 15 آوریل 2020 به تعویق افتاد.باشگاه لیورپول به هواداران خود اعلام کرد با بلیت های تهیه شده قبلی می توانند برای حضور درتاریخ جدید این مراسم استفاده کنند.
- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن  برای مبارزه با ویروس کرونا به طور پنهانی مبالغ زیادی را اهداکرد.
- فدراسیون ووشوی ایران قصد دارد مسابقات "تای چی" رده های سنی مختلف سطح کشور را به صورت آنلاین درخانه شرکت کنندگان برگزارکند نفرات برتر حکم و مدال الکترونیکی دریافت خواهند کرد.
بسته خبری روز یکشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- دولت اسپانیا خواهان لغو کامل مسابقات این فصل لالیگا شد.
- پورسعید رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی اعلام کرد تمام اعضای ملی پوش این ورزش در رده های سنی مختلف بدور از بیماری کرونا  در سلامتی کامل بسر می برند.
- وزنه برداران دو کشور مالزی و تایلند به دلیل مثبت بودن آزمایش دوپینگ تعدادی از ورزشکارانشان از حضور درالمپیک توکیو محروم شدند.
- اتحادیه فوتبال انگلیس از بازیکنان شاغل در لیگ جزیره خواست که ازدریافت مبلغی از کل قراردادشان به خاطر وضعیت بد مالی باشگاه ها چشم پوشی کنند.
- مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ایران گفت تمامی مسابقات در رشته های مختلف، ازجمله فوتبال پس از فروکش کردن ویروس کرونا فقط با نظر وزارت بهداشت ازسرگرفته خواهدشد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای، فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کرد درصورت اصرار برانتخاب نبی به عنوان دبیرکل و برکناری ابراهیم شکوری ازاین پست، پرونده فوتبال ایران به کمیته انضباطی ارجاع خواهد داد.
- برای اولین بار نام فرزانه فصیحی دونده سرعت ایران درفهرست 50 زن سریع دوومیدانی جهان قرارگرفت.
- مارکار آقاجانیان بازیکن اسبق آرارات و پاس و کمک مربی هشت ساله تیم ملی ایران در زمان کارلوس کروش  در کشور ارمنستان بسر می برد . او منتظر می ماند تا لیگ برترکشورمان دوباره ازسر گرفته شود و فعالیتش را در یکی از باشگاه ها آغاز کند.

بسته خبری روز یکشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

 - ژاوی هرناندز مربی تیم فوتبال السد قطر به اتفاق همسرش، مبلغ یک میلیون یورو برای مبارزه با کرونا به یکی ازبیمارستانهای شهر بارسلون کمک کردند قبل از وی پپ گوآردیولا مربی فعلی منچستر سیتی به این بیمارستلن کمک کرده بود.
- درحالیکه مسابقات ورزشی در سراسر دنیا تعطیل است، دیدار سوپرجام فوتبال تاجیکستان  بین دوتیم استقلال دو شنبه و خوجند برگزارشد که درنهایت تیم استقلال با پیروزی بر حریف جام قهرمانی را به خانه برد.
- درپی موافقت بازیکنان برایتون با کاهش 30 درصدی دستمزدشان درایام تعطیلات , جهانبخش بازیکن ایرانی تیم انگلیسی نیز هرهفته حدود 28 میلیون تومان از دستمزدش به خاطر ویروس کرونا کم خواهدشد.
- یک رسانه فنلاندی با انتشار عکسی ادعا کرده که قطری ها میزبان جام جهانی 2022 با همکاری شرکتی که خالق برج العرب شهر دبی امارات نیز هست درتلاشند تا 16 هتل شناور را درکناره آبهای خلیج فارس احداث کنند.
- به دنبال شیوع بیماری کرونا در جهان این احتمال وجود دارد که مسابقات جام جهانی 2022 قطر نیز به مانند بازیهای المپیک 2020 توکیو به تعویق بیفتد ودرتابستان 2023 برگزارشود. قطری ها از هم اکنون بیم آن دارند که فیفا امتیاز میزبانی را ازآنها بگیرد ودراختیار یک کشور اروپایی یا آمریکایی قراردهد.
- کره جنوبی  امتحانات درسی دانش آموزان خود را با رعایت فاصله بهداشتی درداخل یک زمین فوتبال برگزارکرد.

بسته خبری روز یکشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- فونیکه سی، مهاجم سابق تیمهای صنعت نفت آبادان ، ایران جوان بوشهر و نساجی مازندران درگذشت.
- محسن پورمحمدی یکی از طرفداران شاخص و پروپاقرص قمی تیم پرسپولیس تهران که در 17 سالگی عنوان چاق ترین پسر ایران را به خود اختصاص داده بود در 29 سالگی  براثربیماری دارفانی را وداع گفت.
- الکساندر پریوویچ مهاجم صربستانی تیم الاتحاد عربستان به دلیل نادیده گرفتن محدودیت های اعمال شده در شهربلگراد برای کنترل شیوع ویروس کرونا بازداشت شد.
- فدراسیون فوتبال ایرلند اعلام کرد با توجه به تعویق مسابقات یورو 2020 قصددارد به همکاری اش با میک مک کارتی سرمربی  تیم ملی این کشور پایان دهد و هدایت تیم ملی را به دستیارش استفان کینی واگذارکند.
- باشگاه فرانسوی مارسی خبرداد که برای مبارزه با ویروس کرونا ورزشگاه خودرادراختیار دولت گذاشته تامیزبان بیماران کرونایی باشد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار