PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
ارسلان كاظمي گفت: دوست دارم هر تصميمي كه قرار است برای لیگ گرفته شود ،زودتر اتفاق بيفتد تا ما از اين بلاتكليفي خارج شويم.
کیهان ورزشی-

ارسلان كاظمي بسكتباليست خوب كشورمان كه يكي از بهترين بازيكنان اين فصل ليگ برتر بوده و مدتي است به دليل مسايل غيرفني از تيم ملي كنار گذاشته شده ، حوصله اش از خانه ماندن ، حسابي سر رفته است . گفت و گوي كوتاه ما را با او در ادامه مي خوانيد :

*ارسلان جان اين روزها چكار مي كني ؟
-از ٢٣ اسفند سال گذشته كه آخرين تمرين مهرام بود و مجبور بودم از منزل خارج شوم ، در خانه مانده ام . راستش را بخواهيد دارم ديوانه مي شوم ( مي خندد). خيلي كار سختي است ولي رعايت مي كنم و هرطوري شده خودم را مشغول مي كنم .
*يعني براي خريد هم بيرون نرفته اي ؟
-(فكر مي كند) نه از ٢٧ اسفند حتي براي خريد هم نرفته ام و هرچه كه نياز داشته ايم را به صورت تلفني سفارش داده ايم .
*هرشب هم كه در " اينستاگرام " به صورت "لايو" با اهالي بسكتبال صحبت مي كني .
-دقيقا ، ٢ ساعت از زمانم را اين طوري مي گذرانم .بقيه اش را تلويزيون مي بينم ، "پلي استيشن " بازي مي كنم ، يك پازل ١٥٠٠ تكه هم خريده بودم كه تمامش كردم ، ديگر اين كه با دوستانم به صورت تصويري صحبت مي كنم .
*فكر گفت و گو با بسكتباليست ها در اينستاگرام چطور به ذهنت رسيد ؟
-واقعا حوصله ام سررفته بود و با همفكري يكي از دوستانم به اين نتيجه رسيديم كه مصاحبه ها را راه بيندازم .
*بازخوردها چگونه بوده است ؟
خيلي خوب . به خاطر اين كه با خيلي از افتخار آفرينان بسكتبال ايران كه مهاجرت كرده اند و رسانه ها دسترسي كمتري به آن ها دارند ، صحبت كردم . شايد دليل اقبال مردم هم همين بوده است.
*گفتي پلي استيشن بازي مي كني. حتما 2k20( بسكتبال سال 2020 ) بازي مور علاقه ات است ؟
-معمولا هر بازي را كه مي خرم ، دو سال استفاده مي كنم. به خاطر همين الان 2k18 بازي مي كنم .fifa و uncharted ، call of duty و resident evil را هم خيلي دوست دارم . كلا بازي هاي ماجراجويانه خوب است.
*بهترين فيلمي كه در دوران قرنطينه ديده اي چه بوده است ؟
-يك سريال از تلويزيون netflix به اسم all american را كه راجع به يك بازيكن فوتبال است كه از دبيرستان شروع مي كند و ...را مي بينم . يك چيزي شبيه خودم است ، براي همين خيلي دوستش دارم . فصل دوم آن هم به تازگي منتشر شده است.
*چه توصيه اي براي سرگرم شدن مردم در اين ايام داري ؟!
-مي دانم كه شرايط براي خيلي ها سخت است ، بعضي ها مجبورند به خاطر كسب درآمد ، هرطوري كه هست نان زن و بچه شان را دربياورند و به محل كارشان مي روند . خواهش مي كنم آن هايي كه مي توانند حتي الامكان از خانه خارج نشوند. آن هايي هم كه مجبورند ، حتما با استفاده از ماسك و دستكش و رعايت فاصله اجتماعي تردد كنند .فكر مي كنم حالا حالا ها با اين مساله درگير هستيم و براي شكست اين بيماري بايد خيلي رعايت كنيم .

ارسلان كاظمي : با استفاده از

*از لحاظ فيزيكي و روحي چطور خودت را در شرايط ايده آل حفظ مي كني ؟
-متاسفانه كار خيلي سختي است ولي من سعي كرده ام هرطور شده در روز، حداقل يك ساعت تمرين را داشته باشم . بالاخره فكر مي كنم در منزل ورزشكاران حرفه اي ، "باندكشي"پيدا مي شود .من هم تا توانستنم با همين روش ، عرق خودم را درآورده ام (مي خندد).چون ما حرفه اي هستيم و اگر تمرين نداشته باشيم حتما برايمان سخت مي شود . امثال من كه كارشان اين است و روزي دو بار تمرين داشته اند در صورت تمرين نداشتن با مشكل مواجه مي شوند .
*نظرت درباره سرنوشت ليگ امسال چيست ؟
-نظر خاصي ندارم ولي دوست دارم هر تصميمي كه قرار است گرفته شود، زودتر اتفاق بيفتد تا ما از اين بلاتكليفي خارج شويم . مي دانم كه كار براي فدراسيون هم سخت است و بايد منتظر نظر ستاد مبارزه با كرونا باشند ولي اميدوارم هرچه سريعتر در اين زمينه تصميم گرفته شود . ما بازيكنان از اين بلاتكليفي خوشمان نمي آيد.

*كامران خطيبي
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار