PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.

کیهان ورزشی-

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان را در ادامه بخوانند:

- طبق اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز ، مسابقات تیمی قهرمانی جهان این رشته که قراربود سوم تا دهم فروردین 99 برگزار شود ، در تاریخ ششم تا شانزدهم مهرماه درشهر بوسان کره جنوبی انجام خواهدشد.
- باکمال تاسف و تاثر شنیدیم حمید منوچهری مدیر سابق تیمهای فوتبال پایه ، نفت و را ه آهن تهران براثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. مصیبت وارده را به جامعه فوتبال تهران و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم.
- به دنبال باشگاه بایرن مونیخ ، سایر تیمهای فوتبال بوندس لیگای آلمان ازجمله وردربرمن ، دورتموند ، آگزبورگ ، شالکه ، کلن ، فرانکفورت و..... دورجدید تمرینات خود را در قالب گروه های چندنفره آغاز کردند.
- طی اقدامی جالب و چشمگیر ،جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جلوی بیمارستان طالقانی این شهر بااجرای موزیک و داشتن پلاکارد "درخانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم ، پرستاران و پزشکان سنگرداران دفاع از سلامت " و..... به حمایت از کادر پزشکی و پرسنل های زحمتکش این بیمارستان برخاستند.
- مقامات لیگ فوتبال اسپانیا اعلام کردند که با روسای باشگاه های لالیگا به توافق رسیدند درصورت پیگیری دوباره پیکارهای فصل 2019 - 2020 , به طور فشرده هر 72 ساعت یک بازی برگزارکنند.
- خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد ازسرگیری تمرینات ورزشکاران این رشته بستگی به تصمیم ستاد مبارزه با ویروس کرونا دارد. وی درادامه گفت : فرصت کسب سهمیه درماده جاده را ازدست داده ایم اما درتلاشیم تا سهمیه حضور در ماده کوهستان دوچرخه سواری المپیک  را از آن خودکنیم. .
- رونالدینیو بازیکن اسبق تیم ملی برزیل ، میلان و بارسلونا که 35 روز پیش به همراه برادرش به دلیل جعل پاسپورت تقلبی در فرودگاه پاراگوئه بازداشت و راهی زندان شده بود پس از 32 روز حبس ، با وثیقه ای 1/6 میلیون دلاری آزاد و قراراست بقیه دوران محکومیتش را تا فروکش کردن بحران ویروس کرونا در هتل آسانسیون این کشور پشت سر بگذارد.
- نشریه اسپورت چاپ اسپانیا با انتخاب تیتر "شورش در مادرید" نوشت : کروس آلمانی اولین بازیکن باشگاه رئال مادرید است که با کاهش حقوق بازیکنان در دوران قرنطینه مخالفت کرد . رئالی ها برای کسب عنوان قهرمانی این فصل لالیگا رقابت نزدیک و سختی با بارسلونا دارند.
- نشریه "الاتحاد" امارات نوشت این احتمال وجود دارد که  پیکارهای منطقه غرب لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از ماه آگوست (شهریورماه) پی گیری شود.
- محمد پروین بازیکن سابق پرسپولیس و فرزند علی پروین از پرافتخارترین بازیکنان و مربیان اسبق فوتبال ایران براثر ابتلا به بیماری کرونا در یکی از بیمارستان های تهران بستری و تحت مداوا قرار گرفت. علی پروین حال فرزندش را خوب و رو به بهبود اعلام کرد .
- نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا مدعی شده است که نام سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت پیترزبورگ روسیه در فهرست خریدهای تابستانی دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی ایتالیا قراردارد.
بسته خبری روز چهارشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- به دنبال تمدید قرارداد هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ، روز گذشته با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، قرارداد توماس مولر یکی از دو گلزن برتر این فصل این باشگاه هم تا سال 2023 تمدیدشد.
- دیاباته مهاجم خارجی و محبوب این فصل تیم استقلال تهران در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد : به هیچ تیم دیگری نخواهم رفت چرا که من بازیکن استقلال هستم و بسیار هم از این بابت خوشحالم درایران فرصت دارم مردم خوب این کشور و هواداران خود و تیم را بشناسم.
- اورسولا پاپاندرا سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری و آمریکا با انتشار آیه 5 از سوره شرح ( ان مع العسر یسرا) نوشت :  بعضی روزها سخت است .... بعد از هر سختی یک روز خوب خواهد آمد.
- دراولین جلسه هیات واگذاری شرکت های دولتی درسال 1399 که با حضور وزرای اقتصاد ، ورزش و جوانان ، دادگستری ، رئیس سازمان خصوصی سازی و نمایندگان بازرگانی و سازمان بورس اوراق بهادر در محل وزارت اقتصاد و دارایی برگزارشد موضوع واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال جدید به تصویب رسید.
بسته خبری روز چهارشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- سردار آزمون از ورزشکاران نام آشنای کشور که علاوه برفوتبال سالهاست در مسابقات اسبدوانی کشور و به ویژه گنبد فعالیت چشمگیری دارد، اخیرا در بازار حراج فروش اسب های 18 ماهه کشور استرالیا با پرداخت 500 هزار دلار اقدام به خرید یکی از اسب ها با نام "پسران فرانکل" کرده است .این اسب با مالکیت آزمون در کورس های آتی استرالیا شرکت خواهد کرد.
- در یک نظرسنجی از سوی ای اف سی ، علیرضا بیرانوند سنگربان موفق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران با کسب 66 درصد آرا به عنوان بهترین فوتبالیست آسیا درادوار مختلف جام جهانی شناخته شد . کیسوکه هوندا  هافبک سابق تیم ملی ژاپن و میلان ایتالیا نیز با 26 درصد آرا در جایگاه دوم این نظرسنجی قرارگرفت. اوج کار بیرانوند در جام جهانی 2018 روسیه مهار ضربه پنالتی کریستین رونالدو در جریان مسابقه ایران با تیم ملی پرتغال بود.
- یکی از خریدهای آینده باشگاه بایرن مونیخ ، کای هافرتس پدیده 20 ساله تیم له ورکوزن آلمان است کسی که درفصل اخیر رقابت های بوندس لیگا تاکنون 10 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.
- درپی تغییر چند قانون فوتبال درجلسه  برد بین المللی فوتبال که در کشور ایرلند شمالی به تصویب رسید مقررشد درجریان بازی ، اگرتوپ تنها به قسمتی ازدست بازیکن برخورد کند خطای هند صورت گرفته است . درقانون جدید برخورد توپ از ناحیه کتف تا بازو ، خطای هند محسوب نمی شود.
- کشمکش و جنجال برسر تصاحب خانه شماره 2 کشتی بین فدراسیون های کشتی ، شمشیربازی و جودو به اوج خود رسیده است. میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو خطاب به باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت : پس از تحویل خوابگاه شماره دو ورزشگاه آزادی و همچنین تخلیه تالار شهید افراسیابی توسط جودو ، براساس قرارداد با شرکت تجهیز، خانه شماره 2 کشتی در اختیار فدراسیون جودو قرار گرفته است ولی شما قصد دارید با مصاحبه و هیاهو سالن مورد نظر را تصاحب کنید. ازطرفی مقامات ورزش کشتی اعلام کردند تا سالن جدید دراختیار آنها قرارنگیرد این مکان را تخلیه نخواهند کرد.

بسته خبری روز چهارشنبه «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهان

- ژوزه مورینیو مربی پرتغالی باشگاه تاتنهام انگلیس در اقدامی عجیب ، در بحران تعطیلی بازیهای لیگ جزیره بر اثر کرونا با چندتن ازبازیکنان تیم لندنی در یکی از پارک ها به تمرین پرداخت.
- فدراسیون جهانی تنیس روی میز تاریخ برگزاری مسابقات پیشکسوتان دنیا در بوردوی فرانسه را ششم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال 2021 اعلام کرد. دراین رقابتها که ابتدا قراربود خرداد ماه 2020 برگزار شود نزدیک به 5700 راکت به دست ثبت نام کرده بودند.
- آندریاس برمه مدافع اسبق تیم ملی فوتبال آلمان و زننده تنها گل ژرمنها در فینال جام جهانی 1990 ایتالیا برابر آرژانتین ، توپ این دوره از بازیها وهمچنین توپ تمرینی آن سال خود را برای حمایت از  بیماران کرونا به ویژه ایتالیا که بیشترین آمار مبتلا به این ویروس را داراست به مزایده گذاشت.
- باشگاه منچستریونایتد انگلیس برای جذب رادیک ویتک سنگربان 16 ساله باشگاه سیگمااولوموتس جمهوری چک به توافق نهایی رسید و این دروازه بان قراراست ماه جولای 2020 برای پیوستن به تیم انگلیسی وارد اولدترافورد شود.
- روسای ورزش ایران تصمیم داشتند ضمن مکاتبه با اعضای ستاد کل مبارزه با ویروس کرونا درخصوص زمان شروع فعالیت های ورزشی در کشورمان به نتیجه نهایی برسند اما به دلیل شرایط بحرانی پی گیری این موضوع به هفته آینده واگذارشد.
- مهدی مهدوی کیا بازیکن اسبق تیم ملی، بانک ملی ، پرسپولیس و باشگاه هامبورگ آلمان در تازه ترین های صحبت های خود  برای تیم ملی فوتبال در مسابقات آتی آرزوی موفقیت کرد و گفت: ابتدا قراربود تیم ملی توسط مربی ایرانی هدایت شود اما ناگهان اسکوچیچ برسر کارآمد که با توجه به شناخت ایشان از فوتبال ایران و آسیا باید به او فرصت داد ضمن آنکه به من پیشنهاد همکاری شد اما نپذیرفتم .
- شورای المپیک آسیا درنامه ای به کشورهای عضو اعلام کرد رشته ژیمناستیک به بازیهای آسیایی جوانان اضافه خواهد شد. سومین دوره این بازیها قراراست نوامبر2021 در چین برگزارشود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار