PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
بسكتباليست تيم‌ملي ايران گفت: قرنطینه این فضا را به من داد تا فشارهايي كه در طول فصل به بدنم آورده بودم و مصدوميت هاي زيادي كه دچارشان شده بودم را فراموش کنم .
کیهان ورزشی-

مايك رستم پور ، بسكتباليست با كيفيت تيم ملي ايران  از آن  دست ورزشكاراني است كه زياد هم از قرنطينه ناراضي نيست . ما حصل گفت و گوي تلفني ما با " مايك " را در ادامه بخوانيد :

*اين روزها در آمريكا و به همراه خانواده ام در قرنطينه خانگي هستيم . براي من كه بيشتر اوقات را همراه با تيم هاي باشگاهي و ملي در سفر هستم ، بهترين فرصت است كه حالا از كانون گرم خانواده ام لذت ببرم .

*براي گذراندن وقتم و اين كه سرگرم شوم ، بازي هاي كامپيوتري انجام مي دهم ، فكر مي كنم اين كار يكي از بهترين گزينه هايي است كه مي شود در ايام قرنطينه انجام داد.

*چند بار از خانه بيرون آمده ام و دور شهر را با ماشينم گشته ام ، خيلي رانندگي را دوست دارم و از اين كار لذت مي برم .براي روحيه ام هم خوب است كه هر چند روز يك هواي تازه تنفس كنم .

*دو هفته پيش يك عمل جراحي روي انگشت دستم انجام داده ام و الان بهترين وقت است كه بتوانم ريكاوري مناسب  داشته باشم. در اين زمان مي توانم به آمادگي لازم برسم .

مايك رستم‌پور : قرنطينه، براي من بد هم نشد !


*شايد از اين كه مي گويم تعجب كنيد ولي شرايط براي من ، خيلي  هم بد نشد ، قرنطینه این فضا را به من داد تا فشارهايي كه در طول فصل به بدنم آورده بودم و مصدوميت هاي زيادي كه دچارشان شده بودم  را فراموش کنم تا  دوباره آمادگي جسماني مورد نظر خودم و مربيانم را به دست بياورم .

*به همه ورزشكاران و به خصوص بسكتباليست ها ، هم توصيه مي كنم كه در اين چند ماهه، استراحت لازم را داشته باشند تا اين گونه مصدوميت هايشان را التيام ببخشند، البته تمرين مناسب روزانه هم نبايد فراموش شود.

*قطعا بعد از دوران قرنطينه به باشگاه برمي گردم . عاشق كاركردن با وزنه در باشگاه بدنسازي هستم ، با تمرين كردن ، حالم خوب مي شود . همه مي دانند كه يكي از ورزيده ترين اندام ها را در ميان بسكتباليست هاي ايراني دارم  و اين بر مي گردد به زماني كه خيلي جوان تر بودم ، زحمات زيادي در اين زمينه كشيده ام و دوست ندارم سختي هايي كه كشيده ام به هدر بروند .

*اميدوارم همه مردم جهان با رعايت اصول بهداشتي ،  آرامش ، شادي و سلامتي را به كره زمين برگردانند.

 * كامران خطيبي
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار